  • 11. Data: 2005-05-11 16:49:35
    Temat: Re: PKO BP - OSZUŚCI
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    trainer wrote:

    > problem jest prestiżowy - każda panna ci to powie, że co innego dać
    > kosza a co innego dostać, mimo że efekt ten sam;

    ja bym powiedział inaczej.
    nieważne, czy to panna dała tobie, czy ty się dałeś pannie, efekt ten
    sam - konto zamknięte.

  • 12. Data: 2005-05-11 16:54:05
    Od: "PKO" <p...@W...gazeta.pl>

    > Ale zrozum, że niekoniecznie muszą pr_ó_bować, naprawdę nie dopuszczasz
    > możliwości, że bank faktycznie mógł wychwycić, że na koncie nie ma
    > obrotów i postanowił je rozwiazać ?

    I akurat wychwycił to po ponad dwóch latach używania konta, w momencie, gdy
    postanowiłem je zamknąć, dzień przed datą zamknięcia przze mnie konta?

    > Jesteś pewien? od jakiegoś czasu przesyłki do mnie (ekonomiczne) idą +-
    > tydzień.

    _WYSYŁKA_, pójście na pocztę i wysłanie danej przesyłki (DATA WYSYŁKI)

    > To może inaczej _co_bank_ wg Ciebie zyskuje takim postępowaniem?

    Nie ważne co zyskuje. A co zysuje uczelni wyrzucając Cię z niej, w stosunku do
    Twojej dobrowolnej rezygnacji? Zawsze gdzieś pozostanie informacja, że
    zostałeś wyrzucony, a nie sam zrezygnowałeś, to samo z bankami itd.

  • 13. Data: 2005-05-11 16:54:31
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Nie żyjemy w średniowieczu

    My nie, ale PKO zdecydowanie tak.

  • 14. Data: 2005-05-11 16:58:58
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > problem jest prestiżowy

    Przepraszam, ale samo zestawienie wyrazow "PKO" i "prestizowy" brzmi
    komicznie.

  • 15. Data: 2005-05-11 17:04:03
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Tomek wrote:

    > Przepraszam, ale samo zestawienie wyrazow "PKO" i "prestizowy" brzmi
    > komicznie.

    nie chodzi o prestiż PKO tylko o prestiż ego!
    zresztą nie wiem o co się piekli inicjator dyskusji
    nie płacił? mieli prawo? to go wyj*ali
    trzeba było wpłacić chociaż 2 zł żeby nie dać powodu do tak ostrego ;-PP
    potraktowania,
    za rękę ich nie złapałeś
    nie masz konta już konta tak jak chciałeś
    więc się ciesz

    trainer

  • 16. Data: 2005-05-11 17:12:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Ale zrozum, że niekoniecznie muszą pr_ó_bować, naprawdę nie
    > dopuszczasz możliwości, że bank faktycznie mógł wychwycić, że na
    > koncie nie ma obrotów i postanowił je rozwiazać ?

    Po 6 miesiacach? Z dokladnoscia do jednego dnia? Trudne do uwierzenia,
    ale teoretycznie mozliwe.

    Regulamin, jak rozumiem, przewiduje wypowiadanie umowy po 6 miesiacach
    braku wplywow.

    > To może inaczej _co_bank_ wg Ciebie zyskuje takim postępowaniem?

    Caly bank pewnie nic. Nie wiem, nie ma tam juz oddzialow, ktore chca
    miec lepsze statystyki niz inne?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-05-11 19:15:08
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa":
    > Caly bank pewnie nic. Nie wiem, nie ma tam juz oddzialow, ktore chca
    > miec lepsze statystyki niz inne?
    statystyk nie poprawia sie wypowiadajac umowe i zamykajac konto, tylko
    ignorujac brak srodkow na rachunku - i utrzymujac martwy rachunek. Liczy sie
    sztuka - dla statystykow oczywiscie :)

    --
    Konrad K.

  • 18. Data: 2005-05-11 19:18:29
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "Tomek":

    > My nie, ale PKO zdecydowanie tak.
    jakas trauma po zlych doswiadczeniach? :)
    BTW ja tam nie narzekam - nikt jakos nie chcial mi udzielic 40.000 pln kr.
    got. od reki i bez zbednych formalnosci. A oni - i owszem. Bez zaswiadczeni,
    w 5 godzin, na 9,26% + 2 proc prow. Mi to odpowiada :) I jesli tak ma
    wygladac sredniowiecze - ide kupic sobie zbroje :)

    pozdrawiam serdecznie Wacpanow (choc to chyba inna epoka) :)

    --
    Konrad K.

  • 19. Data: 2005-05-11 19:45:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl> writes:

    > statystyk nie poprawia sie wypowiadajac umowe i zamykajac konto, tylko
    > ignorujac brak srodkow na rachunku - i utrzymujac martwy
    > rachunek.

    Gdy sie dostalo wypowiedzenie, to utrzymanie martwego rachunku juz
    w rachube raczej nie wchodzi. Teraz tylko moze to byc policzone jako
    "klient zrezygnowal, w domysle ze wzgledu na podlej jakosci uslugi",
    albo "udalo sie wytropic klienta bez kasy, w domysle ktory
    przygotowywal sie do wyludzenia, i zapobiec temu" :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2005-05-11 19:59:20
    Od: buraxta <b...@g...com>

    PKO wrote:
    > Ten bank to kompletne
    > dziadostwo, jeżeli ima się OSZUSTWA, gdy klient WYPOWIADA MU UMOWĘ, a on po
    > paru dniach przysyła pismo, że to ON WYPOWIADA UMOWĘ KLIENTOWI Z DNIEM
    > WCZEŚNIEJSZYM, A NIŻELI ZROBIŁ TO KLIENT? Gdzie to można zgłosić, aby ktoś się
    > zajął tymi oszustami, beszczelnie fałszującymi daty na wysyłanych pismach po
    > przez wypisywanie dat wcześniejszych?

    A to ZŁODZIEJE!!!!! ;)

    --
    // \\