    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - OSZUŚCI
    Date: Wed, 11 May 2005 18:40:01 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@kaktus.tiger.com.pl

    PKO said the following On 2005-05-11 18:31:

    > Problem w tym, że TO JA wypowiedziałem im umowę, a oni prubują odwrócić
    > sprawem tak, aby zostało, że to ONI mi ją wypowiedzieli. Nie liczy się to, czy
    Ale zrozum, że niekoniecznie muszą pr_ó_bować, naprawdę nie dopuszczasz
    możliwości, że bank faktycznie mógł wychwycić, że na koncie nie ma
    obrotów i postanowił je rozwiazać ?

    [...]

    > później sam odkręcać. Nie wierzę w zbierzność zdarzeń, bo to jest prawie
    ort. zbieżnośc.
    > niemożliwe (26.05 zamykam konto, 25.05 data na piśmie, 27.05 stempel
    Dlaczego ? Mi kiedyś też Raiffeisen przysłał pisemko, że jeśli nie
    będzie obrotów to w ciągu 3 miesięcy zamkną mi konto. Więc banki takie
    analizy robią. A że daty się zbiegły, miałeś po prostu pecha/szczęście.
    [...]

    > Nie żyjemy w średniowieczu, gdy czas wysyłki poczty wynosił pół miesiąca.
    Jesteś pewien? od jakiegoś czasu przesyłki do mnie (ekonomiczne) idą +-
    tydzień.
    > Zmienili daty z premedytacją, aby w razie czego mieć papierek, że to oni
    > wypowiedzieli mi umowę, a nie ja, jako klient, zrobiłem to pierwszy. Jak dla
    > mnie jest to szczyt bezczelności, tylko tyle chciałem napisać.
    To może inaczej _co_bank_ wg Ciebie zyskuje takim postępowaniem?
    KJ