  • 1. Data: 2005-05-11 09:09:53
    Temat: Lista największych banków w Polsce
    Od: "Bartłomiej Prędki" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Gdzie mogę znaleźć listę największych banków w Polsce? Chodzi mi o banki
    największe pod względem aktywów oraz kapitałów.
    Będę wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2005-05-11 09:22:18
    Temat: Re: Lista największych banków w Polsce
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    na najwiekszych portalach.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-05-11 09:49:07
    Od: "Bartłomiej Prędki" <c...@g...pl>

    T.Omasz <t...@x...pl> napisał(a):

    > na najwiekszych portalach.

    Właśnie szukałem i nie bardzo można to wygrzebać. Może ktoś ma jakieś
    zestawienie gotowe?

  • 4. Data: 2005-05-11 10:00:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartłomiej Prędki said the following On 2005-05-11 11:49:
    [...]

    > Właśnie szukałem i nie bardzo można to wygrzebać. Może ktoś ma jakieś
    > zestawienie gotowe?

    A jak szukałeś ?
    KJ

  • 5. Data: 2005-05-11 11:15:08
    Od: "Bartłomiej Prędki" <c...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A jak szukałeś ?
    > KJ

    Zacząłem standardowo od google, potem odwiedziłem kilka portali (m.in
    bankier.pl, gazetabankowa.pl, biznespolska.pl itp). Sprawdzałem nawet raporty
    na stronie NBP,ale niestety tam tez nie mogłem wygrzebać. Szukając na tych
    portalach wpisywałem w różny sposób hasła (typu "ranking największych banków"
    itp.). Jedyne co mi sie udało znaleźć to zestawienie,
    z tej strony:
    http://www.die-bank.de/index.asp?issue=032003&channe
    l=121010&art=245, ale
    jest ono dość nieaktualne.
    BP

  • 6. Data: 2005-05-11 13:43:51
    Od: "Redface" <r...@g...pl>

    Rzepa publikowała takie zestawienie mniej więcej w połowie kwietnia.
    Nie mogłem znaleźć linka, wysłałem Ci to na priva.
    Pozdr,
    Qba

  • 7. Data: 2005-05-12 14:20:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartłomiej Prędki napisał:
    > Gdzie mogę znaleźć listę największych banków w Polsce? Chodzi mi o banki
    > największe pod względem aktywów oraz kapitałów.
    > Będę wdzięczny za pomoc.

    Największe banki w Polsce, to m.in. te kwotujące WIBOR - tu masz listę
    tych banków - http://www.acipolska.pl/uczestnicy_fixingu.htm Poczytaj
    też wątek - http://42.pl/gg/d5ghap$i52$...@i...gazeta.pl

    K.