  • 21. Data: 2002-02-16 09:15:38
    Temat: Re: PKO BP
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    > Hmm, to ciekawe jak to zrobią, swoich ZORB nie połączą, bo ZORBA tego nie
    > uciągnie, on-line systemu do sprawdzania wzoru podpisu nie zrobią, bo to
    > trzeba zrobić w grafice, a nie na terminalu tekstowym, które mają w kasie.
    [...]

    obawiam sie, ze wszystkie terminale sa sukcesywnie wymieniane na nowe
    ja juz dostawalem nowa karte do podpisu, ktora zeskanowali i teraz moge w
    wielu oddzialach wroclawia juz uzywac konta
    -----+
    + jelen - wasz czlowiek ! - dorobilem sie syganturki+
    + j...@j...prv.pl +
    -----+

  • 22. Data: 2002-02-16 13:22:47
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Daniel Walczak pisze:

    >O! A to ciekawa informacja.

    http://www.softbank.com.pl/produkty/zorba3/podstawa.
    htm

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 23. Data: 2002-02-16 14:40:51
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On 15 Feb 2002 23:11:00 GMT, Sławomir Szczyrba <s...@h...pl> wrote:

    > Jakby ci to delikatnie wytłumaczyć. Windows jest takim zabawnym systemem,
    > w którym (przynajmniej teoretycznie) można odpalić dwie aplikacje równocześnie.
    > Na przykład terminal z ZORBĄ i przeglądarkę podpisów.
    > I tak to jest właśnie robione.

    Ok. Skoro tak, to sorry. Z twoich dwu zdań (cytuję): "ZORBA działa na
    dowolnym programie terminalowym pod windowsami.Tak samo jak przeglądarka
    podpisów.", wynika, że _zarówno_ ZORBA, _jak_i_ przeglądarka podpisów
    działają na "dowolnym programie terminalowym"...nieprawdaż *grin*.
    Owszem Twój skrót myślowy i stąd nieporozumienie. Skoro PKO BP ma osobną
    aplikację _graficzną_ do przeglądania podpisów to ok. (tylko, że wymiana
    terminali na PC-ty w ok. 3000 jednostek to trochę bolesne finansowo ;-)

    pozdrawiam

    Axe

  • 24. Data: 2002-02-16 19:07:46
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. Wojtek Frabinski twierdzi, że:

    > Oczywisice PKOBP moglo by byc tez pionierem wyswietlania podpisow w
    > ascii arcie ;-))). Kiedys pod emulatorem amisi bawilem sie programem
    > przelksztalcajacym dowolna grafike na tekst :D.

    Hm. AALIB for ZORBA ?
    Noooo, już widzę te partyjki quake na terminalach ;))

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ .sig file is MIA, presumed dead.

  • 25. Data: 2002-02-16 19:11:45
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. Daniel Walczak twierdzi, że:
> [...]
    > podpisów.", wynika, że _zarówno_ ZORBA, _jak_i_ przeglądarka podpisów
    > działają na "dowolnym programie terminalowym"...nieprawdaż *grin*.

    LOL, faktycznie wyszedł mi dość nieszczęśliwy skrót myślowy :))
    Nocne zmiany nie sprzyjają precyzji wypowiedzi, niestety...

    > aplikację _graficzną_ do przeglądania podpisów to ok. (tylko, że wymiana
    > terminali na PC-ty w ok. 3000 jednostek to trochę bolesne finansowo ;-)

    Tia... Widać uznali, że warto :)

    > Axe

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Scratch here to reveal your prize ------> %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

  • 26. Data: 2002-02-18 14:59:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <
    > Oczywisice PKOBP moglo by byc tez pionierem wyswietlania podpisow w
    > ascii arcie ;-))). Kiedys pod emulatorem amisi bawilem sie programem
    > przelksztalcajacym dowolna grafike na tekst :D.

    dawno temu (moze z 8 lat temu) widzialem w PKiN w W-wie na wystawie expo
    demo systemu Pro-Bank chyba Prokomu. Tam wlasnie takie rozwiazanie bylo
    zastosowane, rowniez zrobili w ten sposob wykres kursow (znakowo)
    Moze to byly tylko plany, w kazdym razie ani pkobp ani zorba takich prob
    nie podejmowali
    *** blad ***