  • 1. Data: 2002-02-13 18:08:05
    Temat: PKO BP
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dawno mnie nie bylo ;) wiec nie wiem czy juz informacja poszla.
    W PKO BP jakos kolo lipca maja wprowadzic odmiejscowienie (czesciowe jak
    mniemam) rachunku.
    Bedzie mozna w kazdym oddziale zlecic wyplate + przelewy i takie tam
    pierdoly.
    slaszane w PR III

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-13 19:21:17
    Temat: Re: PKO BP
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 19:08:05 +0100, "AMRA" <a...@a...com> wrote:

> [...]
    > mniemam) rachunku.
    > Bedzie mozna w kazdym oddziale zlecic wyplate + przelewy i takie tam

    Tak, chyba częściowe (bo całkowite bez systemu scentralizowanego się po
    prostu nie da...praktycznie), czyli na przykład wszystkie oddziały w danym
    mieście będą "scentralizowane".

    Axe

  • 3. Data: 2002-02-13 19:53:09
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

> [...]
    > mniemam) rachunku.
    > Bedzie mozna w kazdym oddziale zlecic wyplate + przelewy i takie tam

    "Uprzejmie informujemy, że PKO Bank Polski SA przystępuje
    do procesu centralizacji systemu księgowego.
    Pierwszym tego etapem jest połączenie wszystkich oddziałów Banku
    systemem informatycznym, umożliwiającym dostęp do własnych
    pieniędzy w każdej placówce PKO BP SA."

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 4. Data: 2002-02-13 20:23:59
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    Taa...

    A ja mialem klopoty z korzystaniem z konta PKO BP bedac w innym miescie
    (konkretnie w Warszawie) po godzinie 17-tej. Pani w okienku stwierdzila ze
    nie zrealizuje mojego przelewu bo w polu numeru konta zleceniodawcy byl
    cudzy numer (dokladnie innego oddzialu PKO BP). Na pytanie dlaczego odparla
    ze o tej porze nie moze sprawdzic wzoru mojego podpisu, ze musieliby prosic
    o przefaksowanie tego wzoru ale pewnie juz tam (w moim oddziale) nikogo nie
    ma. Na to ja jej pokazuje karte platnicza VISA ze wzorem podpisu i podaje
    swoj dowod osobisty zeby sobie porownala personalia z tymi co sa napisane w
    przelewie. Nic to nie pomoglo. Trafilem na beton.

    Kase wyplacilem w bankomacie. Napisalem nowy przelew - tym razem wplate na
    konto. Poszedlem do okienka i ta sama zbetoniala pani przyjela go do
    realizacji.

    Ale co sie nastalem w tym banku i naklalem w myslach wszystkich co wymyslili
    te durne przepisy to moje...

    Czuje ze i tak po wprowadzeniu "centralizacji" niewiele sie zmieni. Ich
    system informatyczny dziala na tekstowych terminalach z oslawiona
    ZORBA3000 - ciekawe jak tekie terminale wyswietla wzor mojego podpisu. Jako
    semigrafike?

    Pozdrawiam,

    Grzesieq

  • 5. Data: 2002-02-14 06:09:15
    Od: Adam Głaszcz <a...@l...com.pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Natomiast eSuperkonto juz jest "scentralizowane" tj. mozna wplaty i wyplaty
    > wykonywac na "dyspozycje ustna" w dowolnym oddziale/ekspozyturze juz dzis.
    > Nie tylko karta i bankomat.

    Od kiedy?
    28 stycznia było to niemożliwe:
    Konto w rumi wypłata w głogowie

    Adam Głaszcz

  • 6. Data: 2002-02-14 06:38:04
    Od: Adam Głaszcz <a...@l...com.pl>

    Adam Głaszcz napisał(a):

    > Od kiedy?
    > 28 stycznia było to niemożliwe:
    > Konto w rumi wypłata w głogowie
    >
    > Adam Głaszcz

    Aha chodzi chyba o odmiejscowienie w ramach oddziału centrum czyli u
    mnie oddział centrum to Wejherowo i mogę we wszystkich oddziałach mu
    podlegających
    --
    Adam Głaszcz
    GG: 514785

  • 7. Data: 2002-02-14 07:04:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pierwszym tego etapem jest połączenie wszystkich oddziałów Banku
    > systemem informatycznym, umożliwiającym dostęp do własnych

    I to co wyzej ma dzialac od lipca.

    Natomiast eSuperkonto juz jest "scentralizowane" tj. mozna wplaty i wyplaty
    wykonywac na "dyspozycje ustna" w dowolnym oddziale/ekspozyturze juz dzis.
    Nie tylko karta i bankomat.

    -----
    Pozdrawiam
    Slawek Kos

  • 8. Data: 2002-02-14 07:07:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Daniel Walczak" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, chyba częściowe (bo całkowite bez systemu scentralizowanego się po
    > prostu nie da...praktycznie), czyli na przykład wszystkie oddziały w danym
    > mieście będą "scentralizowane".

    Nieee, to co piszesz juz dziala od roku albo i dwoch (albo jeszcze dluzej).
    Nie oddzialy w miescie lecz w kraju calym - to bedzie od lipca br.

    --
    -----
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-02-14 10:53:06
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@l...com.pl> napisał w wiadomości

    > Aha chodzi chyba o odmiejscowienie w ramach oddziału centrum czyli u
    > mnie oddział centrum to Wejherowo i mogę we wszystkich oddziałach mu
    > podlegających

    wczoraj bylem w malutkim oddziale PKO BP, kobitki
    sie jeszcze troche motaly, ale ostatecznie stwierdzily
    ze, tak jak napisal Slawek Kos, w przypadku s-superkonta
    wystarczy dyspozycja ustna

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 10. Data: 2002-02-14 11:50:57
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. Grzesieq twierdzi, że:

> [...]
    > system informatyczny dziala na tekstowych terminalach z oslawiona
    > ZORBA3000 - ciekawe jak tekie terminale wyswietla wzor mojego podpisu. Jako

    Nie, diody klawiatury wyświetlą go na suficie...
    ZORBA działa na dowolnym programie terminalowym pod windowsami.
    Tak samo jak przeglądarka podpisów.
    Wystarczy wymienić terminale tekstowe na pecety.

    > Grzesieq

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ NEW! Tagline-Lite! Only 1/3rd Less Serious...