  • 1. Data: 2002-02-13 16:25:41
    Temat: WBK - nie wykonują zleceń
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    W tym tygodniu dwukrotnie zlecałem przez internet wykonanie przelewu z
    mojego konta, raz był to przelew bez wpisywania daty, zleciłem go
    wieczorem, drugi raz był to przelew z przyszłą datą. Obydwa nie
    zostały wykonane. Za pierwszym razem pomyślałem, że być może zrobiłem
    coś nie tak, więc powtórzyłem dyspozycję wczoraj (przelew z dzisiejszą
    datą) i znowu nic. Stan konta niezmieniony, w historii nic o tym nie
    ma. Na rachunku jest wystarczająca ilość środków (na jeden z tych
    przelewów).

    Dziś zlecę ten przelew po raz kolejny i jeżeli nie pójdzie, będę
    składał reklamację wraz z wnioskiem o odszkodowanie (w piątek muszę
    spłacić kartę, do tego czasu pieniądze muszą się pojawić w
    Multibanku).

    Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
    gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 2. Data: 2002-02-13 16:56:30
    Temat: Re: WBK - nie wykonują zleceń
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
    > gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?

    Kochane WBK dziala z niejakim opoznieniem.
    Ja wlansie dostalem informacje, na maila ktorego pisalem ho ho ho albo
    dluzej ze nie dziala mi podglad operacji.
    Poradzono mi abym zadzwonil na infolinie i poinformowal o problemie -
    jednoczesnie ku mojemu zdziwieniu 2 ostatnie operacje.. daja sie juz
    podejrzec - calkiem ladnie to rozwiazali.

    Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do
    informatykow w centrali...

  • 3. Data: 2002-02-13 18:33:56
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "AMRA" <a...@a...com> ]

> [...]
    >podejrzec - calkiem ladnie to rozwiazali.
    >
    >Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do

    Na razie zadzwoniłem do centrum bankowości elektronicznej (czy jakoś
    tak) i... mają jutro dzwonić do oddziału ;-)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 4. Data: 2002-02-15 16:44:59
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4e5rk$igk$...@n...onet.pl...

    > Kochane WBK dziala z niejakim opoznieniem.

    7 dni ?

    > Ja wlansie dostalem informacje, na maila ktorego pisalem ho ho ho albo
    > dluzej ze nie dziala mi podglad operacji.

    Normalka.

    > Poradzono mi abym zadzwonil na infolinie i poinformowal o problemie -

    Ciesz sie, ze nie kazali Ci skladac pisemnej reklamacji w oddziale.

    > jednoczesnie ku mojemu zdziwieniu 2 ostatnie operacje.. daja sie juz
    > podejrzec

    Okazalo sie, ze X oddzialow w Polsce mialo cos zle ustawione na serwerach i
    odpowiednie informacje nie wychodzily do internetu.

    >- calkiem ladnie to rozwiazali.
    >
    > Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do
    > informatykow w centrali...

    No chyba, ze chodzi o przelwey do mBanku.
    To informatyk w oddziale powinien umiec naprawic sam.

    Az sie boje co to bedzie jak poznikaja informatycy w oddzialach :-((

    Karol