  • 1. Data: 2002-02-13 16:59:24
    Temat: BZWBK i problemy z IE
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Myslalem, ze to tylko mnie tak sie dzieje z uwagi na to ze mam chello, a na
    nie mozna troszke zgonic, ale okazuje sie, ze nie - problem ten dotyczy
    uzytkownikow nowszych wersji IE.

    Oto pomoc ze stron BZWBKa

    "Co mam zrobić gdy podczas korzystania z BZWBK24 internet pojawia mi się
    komunikat : "Strona zawiera elementy bezpieczne i niebezpieczne"?

    Powyższy problem związany jest z niektórymi wersjami przeglądarek Internet
    Explorer (niektóre wersje 5.5 oraz wersja 6.0). Polega on na przerywaniu
    szyfrowanych połączeń z serwerem WWW po 30 sekundach i ich nieodtwarzaniem.
    Jedynym rozwiązaniem znalezionym przez naszych specjalistów zmniejszającym
    uciążliwość korzystania z tych wersji przeglądarek jest wyłączenie opcji
    "Pokaż przyjazne komunikaty o błędach http". Menu -> Narzędzia -> Opcje ->
    Zaawansowane -> Pokaż przyjazne komunikaty o błędach http [przy tej opcji
    pole wyboru powinno być wyczyszczone, po wyłączeniu dla pewności należy
    zrestartować przeglądarkę] Pozwala to w większości testowanych przez nas
    przypadków na bezproblemową pracę z serwisem bzwbk24. Wyłączenie opcji nie
    wpływa na bezpieczeństwo korzystania z programu Internet Explorer i z
    naszego serwisu. "

    Swoja droga troche wkurzajacy jest to blad - szczegolnie jak sobie wpisuje
    pol godziny cos, chce potwierdzic - uzywam tokena a tu wyskakuje.. w/w
    komunikat i od nowa trzeba robic - a czasami jescze raz sie logowac :(

    Nie wiem na czym polega ten blad - przypomniec tez nalezy ze podobne
    komunikaty o IE 5.5 mial swego czasu fortis, pozniej nawet cos z 6.0 im nie
    chcialo dzialac, ale poprawili...

    zobaczymy kiedy zacznie im to dzialac jak nalezy...

    Swoja droga - wina M$ czy informatykow z BZWBK?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-13 17:22:51
    Temat: Re: BZWBK i problemy z IE
    Od: "mariusz.r" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcialo dzialac, ale poprawili...
    >
    > zobaczymy kiedy zacznie im to dzialac jak nalezy...
    >
    > Swoja droga - wina M$ czy informatykow z BZWBK?

    Mi zadne konfigurowanie IE nie pomoglo :(
    Pomogla Opera 6.0 :)

    Pozdrawiam
    mariusz.r

  • 3. Data: 2002-02-13 19:36:48
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "mariusz.r" <m...@p...onet.pl>

    > nie

    > Mi zadne konfigurowanie IE nie pomoglo :(
    > Pomogla Opera 6.0 :)

    A u mnie pomogło.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 4. Data: 2002-02-14 08:10:39
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał:
    > Myslalem, ze to tylko mnie tak sie dzieje z uwagi na to ze mam chello, a
    na
    > nie mozna troszke zgonic, ale okazuje sie, ze nie - problem ten dotyczy
    > uzytkownikow nowszych wersji IE.

    Jeszcze ciekawostka z Inteligo - za każdym razem przy włączonym wysokim
    bezpieczeństwie Javy wywalał się skrypt obsługujący menu konta. Pomogło
    dopiero zmniejszenie na średnie poziom. W sumie trochę dziwne.

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 5. Data: 2002-02-15 09:09:04
    Od: "Piotr Borowiak" <k...@g...lodz.pdi.net>

    > Myslalem, ze to tylko mnie tak sie dzieje z uwagi na to ze mam chello, a
    na
    > nie mozna troszke zgonic, ale okazuje sie, ze nie - problem ten dotyczy
    > uzytkownikow nowszych wersji IE.

    Nic nie konfigurowałem zainstalowałem ServicePack 2 do IE 5.5 i jak ręką
    odiął - swoją drogą pracuje jeszcze na NT 4.0

    Pozdrawiam
    Piotr B

  • 6. Data: 2002-02-18 12:13:15
    Od: "Bartlomiej Lidke" <b...@W...math.put.poznan.pl>

    Fri, 15 Feb 2002 10:09:04 +0100, Piotr Borowiak napisal(a):
    > U?ytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisa? w wiadomo?ci
    > Nic nie konfigurowa?em zainstalowa?em ServicePack 2 do IE 5.5 i jak r?k?
    > odi?? - swoj? drog? pracuje jeszcze na NT 4.0

    dokladnie.
    blad jest w przegladarce IE5.5 co zostalo oficjalnie podane przez
    microsoft. w skrocie polega to na tym, ze niektore odnosniki zostaja
    blednie rozpoznane jako 'niebezpieczne'. rozwiazania:
    - zainstalowanie SP>=2
    - zalatanie bledu microsoftu w stronach co powinno juz byc zrobione

    polecam inne przegladarki jak np.
    galleon, mozilla, netscape

    --
    Gollum: "This thing all things devours: Birds, beasts, trees, flowers;
    Gnaws iron, bites steel; Grinds hard stones to meal; Slays king,