  • 21. Data: 2002-02-18 17:28:53
    Temat: Re: Otworzenie konta przez internet/listownie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4rdhc$msa$2@news.onet.pl...

    > Sprawdzone empirycznie na domowym numerze TPSA przed sekundką.
    > Przekierowanie za granicę działa poprawnie.

    TPSA faktycznie wlaczyla, kilka m-cy temu probowalem i nie bylo takiej
    mozliwosci.

    > Z komórkami powinno być podobnie.

    Masz GSM to chyba mozesz sprawdzic :). PTC "Bledne dane" :).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 22. Data: 2002-02-19 00:33:13
    Od: "Floryda" <p...@y...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]w...@p...onet.p l> napisał w

> [...]
    >mozliwosci.

    >Masz GSM to chyba mozesz sprawdzic :). PTC "Bledne dane" :).

    To wszystko bardzo fajne, ale ja chcialem zalozyc konto w banku a nie telefon
    komorkowy czy ustawienie przekierowan. Czy w Polsce nic nie da sie zrobic w
    rozsadny sposob?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 24. Data: 2002-02-19 00:33:13
    Od: "Floryda" <p...@y...com>

  • 23. Data: 2002-02-19 00:33:13
    Od: "Floryda" <p...@y...com>

  • 25. Data: 2002-02-19 07:23:22
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    A może ktoś wie jak uzyskać numer w USA z przekierowaniem do Europy ?
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 26. Data: 2002-02-19 09:29:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Floryda" <p...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    telefon
    > komorkowy czy ustawienie przekierowan. Czy w Polsce nic nie da sie zrobic

    Nie przesadzaj. Jesli to nie jest rozsadny sposob to dowiedz sie jakie
    szanse ma Polak otworzyc przez Internet rachunek w amerykanskim banku. O ile
    wiem sa firmy ktore umozliwiaja cos takiego, ale koszt takiego
    przedsiewziecia wynosi kilkaset USD. Czyli pod tym zwgledem US sa jeszcze
    mniej rozsadne ;).

    Maciej

  • 27. Data: 2002-02-19 17:28:09
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    W naszym banku można otworzyć to bezpłatnie ale na Litwie. Konta z dostępem
    przez internet, e-mail, faks lub telefon.
    Karty debetowe i kredytowe ( do kredytowych potrzebny jest depozyt ).
    Konkretne informacje na priva.
    Z poważaniem
    dr Andrzej Zagórowski

  • 28. Data: 2002-02-19 17:55:55
    Od: "Floryda" <p...@y...com>

> [...]
    >wiem sa firmy ktore umozliwiaja cos takiego, ale koszt takiego
    >przedsiewziecia wynosi kilkaset USD. Czyli pod tym zwgledem US sa jeszcze

    Chciales powiedziec jakie szanse ma Amerykanin mieszkajacy w Polsce na
    zalozenie konta w Ameryce - BEZ PROBLEMU w ciagu 5 minut. Ja bedac Polakiem
    wciaz nie moge zalozyc konta w Polsce. To chyba nie jest przesada, a moze jest
    ale wylacznie w Polsce :-). Jak widac wiekszosc z nas przyzwyczaila sie do
    roznych niedogodnosci i traktujemy je teraz jako czesc codziennosci, rzecz
    zwyczajna. Na szczescie sa kraje gdzie to nie jest norma.

    Piotr