  • 1. Data: 2002-02-17 00:00:59
    Temat: e-integrum
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nie to, zebym..
    Ale co prawda mi sie strona nie wczytuje z informacjami (nie ma ich) ale
    chyba daja debetowa VC do rachunku..
    Prowadzenjie friko..
    W poniedzialek ide do banku - jak mi taki bank da chargowego clasika...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-17 00:35:24
    Temat: Re: e-integrum
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Nie to, zebym..
    > Ale co prawda mi sie strona nie wczytuje z informacjami (nie ma ich) ale
    > chyba daja debetowa VC do rachunku..
    > Prowadzenjie friko..

    a nie obciazeniowa? ja bym sie mocno zastanowil na Twoim miejscu

    § 41. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za dokonane Kartą
    utraconą transakcje:
    1.. w Banku - od chwili przyjęcia zawiadomienia o jej utracie,
    2.. poza Bankiem - po upływie 2 dni roboczych od zawiadomienia o jej
    utracie, z wyjątkiem:
    1.. transakcji dokonanych przez Posiadacza karty,
    2.. transakcji dokonanych przy użyciu PIN,
    3.. zaniechania przez Posiadacza karty zgłoszenia jej utraty,
    według trybu określonego w § 39,
    4.. transakcji dokonanych za pośrednictwem poczty, Internetu oraz
    poprzez telefoniczne zamówienie towarów lub usług.

  • 3. Data: 2002-02-17 11:57:44
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 01:35:24 +0100, w
    <a4mtpc$p5c$1@pippin.warman.nask.pl>, "AK" <a...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    >
    > a nie obciazeniowa? ja bym sie mocno zastanowil na Twoim miejscu
    [...]

    Regulamin LOL. Czyli VC z BGŻ raczej mieć nie będę.
    Przetestujemy więc samo e-Integrum.