  • 1. Data: 2002-02-17 01:52:12
    Temat: Kurier Inteligo
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Z tego co mi powiedziano na iLince, od 15 lutego zmienil sie wyglad umowy
    dostarczanej przez kuriera. Mianowicie kurier bedzie musial sie podpisac i
    podac swoj kod kurierski i w przypadku gdyby nie dopelnil swoich obowiazkow
    lub cos w tym stylu, klient moze zlozyc na iLince skarge podajac kod tego
    kuriera. Nastepnie kurier zostanie osobiscie pociagniety do
    odpowiedzialnosci. Czy teraz kurierzy zaczna sie pilnowac komu wydaja
    paczuszki?

  • 2. Data: 2002-02-17 08:16:57
    Temat: Re: Kurier Inteligo
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a4n2jg$rcv$1@news.onet.pl>, minik wrote:
> [...]
    > kuriera. Nastepnie kurier zostanie osobiscie pociagniety do
    > odpowiedzialnosci. Czy teraz kurierzy zaczna sie pilnowac komu wydaja

    Kiedys wspominalem ze kurier dzwonil tylko na prywatny telefon (nie na
    komorkowy zainteresowanej osoby) i kazal przekazac ze jest dostepny w
    takim a takim miescie (Wroclaw) pod tym i tylko tym numerem. Oczywiscie
    jesli tylko ktos spelnil te formalnsoci to przesylka zostanie dostaczona.
    Oczywiscie z naszej strony nie bylo zadnego dzialania, tak wiec przesylka
    kurierska jescze nadal lezy i nie ma kto jej dostarczyc!
    CO teraz zrobic?
    Uwazam ze to co oni robia to jest w chili obecnej kpina.Szybciej i pewniej
    odbyloby to sie poprzez tradycyjna poczte i na pewno taniej i bez
    problemu ....

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-17 08:56:30
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > Uwazam ze to co oni robia to jest w chili obecnej kpina.Szybciej i pewniej
    > odbyloby to sie poprzez tradycyjna poczte i na pewno taniej i bez

    Co robic? A probowales zlozyc skarge na infolinii Inteligo?

  • 4. Data: 2002-02-17 10:05:12
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> wrote in message
    > Kiedys wspominalem ze kurier dzwonil tylko na prywatny telefon (nie na
    > komorkowy zainteresowanej osoby)

    Może powinni zacząć SMS'y wysyłać :)))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-02-17 11:36:54
    Od: "Janusz D" <b...@p...pl>

    Witam, tak się składa że pracuję w tej firmie kurierskiej. Wierzcie mi że
    już dawno wpadłem na pomysł z SMS ami, na co posypały się skargi oburzonych
    klientów. Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam
    Janusz
    Użytkownik camokiller <c...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4nv7k$985$...@k...task.gda.pl...

  • 6. Data: 2002-02-17 11:44:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Janusz D" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Witam, tak się składa że pracuję w tej firmie kurierskiej. Wierzcie mi że
    > już dawno wpadłem na pomysł z SMS ami, na co posypały się skargi
    oburzonych
    > klientów. Nic dodać nic ująć.

    Ekhm, wydaje mi się, że ten pomysł z SMSami był ironią kolegi Kamila, nikt
    nie
    przypuszczał, że ktoś może na to wpaść, tak na poważnie...

    Jeżeli jest to prawda, to faktycznie - nic dodać, nic ująć, ale w stosunku
    do
    takiej firmy kurierskiej. :(

    Naprawdę uważasz, że to jest profesjonalna obsługa? Może jeszcze z bramki
    SMS internetowej... Ech...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-02-17 12:12:31
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > kuriera. Nastepnie kurier zostanie osobiscie pociagniety do
    > odpowiedzialnosci. Czy teraz kurierzy zaczna sie pilnowac komu wydaja

    hehehe dopiero teraz?????? W normalnej firmie kurierskiej normalny kurier
    podpisuje sie swoij ID od reki (i ten ktory odbiera przesylke od nadawcy i ten
    ktory ja wrecza adresatowi)
    Jezeli w Masterlinku pracuja ludzie ktorzy niedopelniaja swoich obawiazkow
    (wydaja przesylke innej osobie niz adresat albo zapraszaja gdzies blizej siebie
    bo do adresata im za daleko jechac) to nic im nie bedzie stalo na przeszkodzie
    wpisac ID kolegi albo wogole z sufitu

    a Inteligo robi wszystko zeby miec czyste rece... ale i tak im sie nie uda

  • 8. Data: 2002-02-17 12:14:33
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > to nic im nie bedzie stalo na przeszkodzie
    > wpisac ID kolegi albo wogole z sufitu

    Chyba ze bedzie nadawany juz z gory.

  • 9. Data: 2002-02-17 12:24:36
    Od: "Janusz D" <b...@p...pl>

> [...]
    > podpisuje sie swoij ID od reki (i ten ktory odbiera przesylke od nadawcy i

    ID kuriera było zawsze pisane na liście przewozowym, wiec nie ma problemu z
    dotarciem do informacji który kurier co doręczył.
    Janusz

  • 10. Data: 2002-02-17 12:34:27
    Od: "Janusz D" <b...@p...pl>

> [...]
    > takiej firmy kurierskiej. :(
    >
    > Naprawdę uważasz, że to jest profesjonalna obsługa? Może jeszcze z bramki

    Jakoś trzeba dotrzeć do Was jako klientów żeby się umówić. Wierz mi w
    bardzo wielu przypadkach ludzie nie mają aktywnych poczt głosowych lub ich
    nie odsłuchująl lub po odsłuchaniu nie oddzwaniają. I jak w takim
    przypadku mam się kontaktować?
    Pozdrawiam
    Janusz