  • 1. Data: 2002-02-16 19:54:11
    Temat: Problem z pewnym referatem
    Od: Tomasz Karpiński <c...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów, mam pewna prosbe, mianowicie pisze prace na
    temat "czy na giełdzie papierow wartosciowych jest jakies miejsce dla
    bankow", i w internecie ic na ten temat nie ma moze ktos z was mialby jakas
    prace, albo konkretne linki do stron ktore dawalyby info na ten temat,
    pozdr, a i jesli to nie sprawi problemu, to prosze o przysylanie tych danych
    na priva c...@w...pl, dzieki i blagam pomozcie:))
    pozdr
    Tomek
    ps.dzieki

  • 2. Data: 2002-02-16 20:03:57
    Temat: Re: Problem z pewnym referatem
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > prace, albo konkretne linki do stron ktore dawalyby info na ten temat,
    > pozdr, a i jesli to nie sprawi problemu, to prosze o przysylanie tych

    Duzo ostatnio bylo o BRE banku - w Polityce m.in - przeczytaj ten aretykul i
    juz bedziesz wiedzial wszystko :)