  • 1. Data: 2002-02-17 01:27:47
    Temat: Otworzenie konta przez internet/listownie
    Od: "Floryda" <p...@y...com>

    Czy istnieje w Polsce bank umozliwiajacy otwarcie rachunku bankowego bez
    wizyty w banku? Probowalem zrobic to z mBankiem ale juz po otwarciu rachunku
    (listownie) okazalo sie ze nie moge go zaktywizowac jako ze nie bedac w Polsce
    (mieszkam a USA) nie mam krajowego numeru telefonu wymaganego do akrywizacji
    konta. Tak swoja droga jest to zupelny idiotyzm jako ze nie ma problemu z
    adresem korespondencyjnym poza granicami kraju i tylko ten telefon :-).
    Ponadto to czego nie rozumiem to czemu po otwarciu mojego konta nie moge sam
    ustalic sobie tymczasowego login/password przez telefon albo na internecie.

    ak widac mBank nie jest az tak "virtualny" jak by chcial byc opisywany. Bede

    wdzieczny za informacje odnosnie innych "virtualnych" bankow w Polsce.

    Piotr
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-02-17 08:46:21
    Temat: Re: Otworzenie konta przez internet/listownie
    Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    Bede

    > wdzieczny za informacje odnosnie innych "virtualnych" bankow w Polsce.

    Chcialem tez zalozyc konto i nigdzie nie szlo bo nie mam adresu w
    Polsce.Dziwny to kraj bo np. w Niemczech kolega z Polski nie mial problemu
    zalozyc konto .Moze jest jakis bank gdzie jednak cudzoziemiec moze konto
    otworzyc.

  • 3. Data: 2002-02-17 08:57:15
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > zalozyc konto .Moze jest jakis bank gdzie jednak cudzoziemiec moze konto

    A w Niemczech na jakich zasadach otwieral i w kotrym banku?

  • 4. Data: 2002-02-17 10:02:08
    Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> schrieb im Newsbeitrag

    > A w Niemczech na jakich zasadach otwieral i w kotrym banku?

    Normalnie jak kazdy poszedl do Sparkassy powiedzial ze bedzie mial prace i
    potrzebuje swoje konto.Jako adres podal tam gdzie przebywal czyli u kolegi.

  • 5. Data: 2002-02-17 19:13:41
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Witajcie
    Bez problemu z pomocą poczty możecie otworzyć konto na Litwie.
    ( to jest pocztą są wysyłane kody itp., ewentulanie karty debetowe lub
    kredytowe ).
    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej

  • 6. Data: 2002-02-17 19:20:18
    Temat: Odp: Otworzenie konta przez internet/listownie
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

> [...]
    > konta. Tak swoja droga jest to zupelny idiotyzm jako ze nie ma problemu z
    > adresem korespondencyjnym poza granicami kraju i tylko ten telefon :-).

    witam, jest na to sposob :) niestety kilka $ kosztuje... wystarczy posiadac
    aktywacje na telefon komorkowy zarejestrowany w Polsce /wystarczy nawet pp/
    i po problemie :) w mBanku i Inteligo wystarcza spokojnie :) pozdrawiam.

  • 7. Data: 2002-02-18 06:34:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 02:27:47 +0100, "Floryda" <p...@y...com> wrote:

> [...]
    >konta. Tak swoja droga jest to zupelny idiotyzm jako ze nie ma problemu z
    >adresem korespondencyjnym poza granicami kraju i tylko ten telefon :-).

    No ja podaję WYŁĄCZNIE komórkę i jakoś się udawało. Już chciałem
    proponować jakiś zestaw POP czy inkszy, ale przypomniałem sobie, że on
    nie ma roamingu...

    Musiałbyś dogadać się z jakimś kolegą z Polski, żeby ustawił
    przekierowanie na Twój numer. Ale tanio to Cię to nie wyjdzie...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-02-18 06:36:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 20:20:18 +0100, "czarny_kruk"
    <c...@s...pl> wrote:

    >/wystarczy nawet pp/

    No właśnie nie wystarczy, bo pp nie mają roamingu!

  • 9. Data: 2002-02-18 07:58:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > No właśnie nie wystarczy, bo pp nie mają roamingu!

    Simplus - pełny roaming [oprócz wysyłania SMSów]

    POP - roaming SMS

    www.simplus.pl www.idea.pl

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 10. Data: 2002-02-18 10:34:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Musiałbyś dogadać się z jakimś kolegą z Polski, żeby ustawił
    > przekierowanie na Twój numer. Ale tanio to Cię to nie wyjdzie...

    A znasz operatora ktory umozliwia przekierowanie na numer znajdujacy sie w
    innym kraju?

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl