  • 11. Data: 2002-02-18 14:45:21
    Temat: Re: Odp: Otworzenie konta przez internet/listownie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 08:58:46 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Simplus - pełny roaming [oprócz wysyłania SMSów]

    Poważnie? Przecież to nieliczalne i łatwo przekroczyć limit...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-02-18 14:46:02
    Temat: Re: Otworzenie konta przez internet/listownie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 11:34:43 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >A znasz operatora ktory umozliwia przekierowanie na numer znajdujacy sie w
    >innym kraju?

    Nie wiem, nie robiłem tego, ale powinno się dać, skoro zadzwonić z
    tego numeru da się do USA, to czemu nie przekierować?

  • 13. Data: 2002-02-18 14:53:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Nie wiem, nie robiłem tego, ale powinno się dać, skoro zadzwonić z
    > tego numeru da się do USA, to czemu nie przekierować?
    > --

    Nie da sie :). Jak dzwonisz do kogos to kontrolujesz czas rozmowy i to ile
    chcesz ich wykonac. Przy przekierowaniu nie mozesz tego kontrolowac
    [wlaczasz i nie wiesz ile osob w tym czasie zadzwoni]. Juz sobie wyobrazam
    te raklamacje do operatora, gdyby byla taka mozliwosc ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 14. Data: 2002-02-18 16:26:38
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tristan Alder wrote:

    > Poważnie? Przecież to nieliczalne i łatwo przekroczyć limit...

    callback. Zobacz ceny:-(

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2002-02-18 16:55:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Poważnie? Przecież to nieliczalne i łatwo przekroczyć limit...

    Ano poważnie. Powiadam - www.simplus.pl - tam szczegóły. Ale ceny dość
    kosmiczne.

    POP ma za to roaming tylko SMSowy w Europie. www.idea.pl.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 16. Data: 2002-02-18 17:06:41
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > A znasz operatora ktory umozliwia przekierowanie na numer znajdujacy sie w
    > innym kraju?

    A dlaczego nie? TPSA i chyba wszystkie sieci komórkowe.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 17. Data: 2002-02-18 17:20:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4rcbu$la4$1@news.onet.pl...

    > A dlaczego nie? TPSA i chyba wszystkie sieci komórkowe.

    Eh, a probowales?
    U mnie nie dziala, ani z TPSA, ani z GSM. AFAIR nawet widzialem na stronach
    operatorow zastrzezenia, ze za granice nie mozna.

    Maciej

  • 18. Data: 2002-02-18 17:26:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    > [wlaczasz i nie wiesz ile osob w tym czasie zadzwoni]. Juz sobie wyobrazam
    > te raklamacje do operatora, gdyby byla taka mozliwosc ;).

    Sretetete [TM by Robbo ;)]

    Abonent zleca usługę, która jest płatna tyle a tyle [z góry wiadmo] i
    operator ją wykonuje.

    Na tym polega urok przekierowań, że nigdy nie wiesz ile do końca
    zapłacisz...

    Przykład - zlecasz przekierowanie na inny numer stacjonarny w obrębie danej
    strefy numeracyjnej. Nagle dzwoni do Ciebie 100 klientów. Każde połączenie
    jest przekierowane i zaliczone...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 19. Data: 2002-02-18 17:26:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4rcbu$la4$1@news.onet.pl...

    > A dlaczego nie? TPSA i chyba wszystkie sieci komórkowe.

    Sprawdzone empirycznie na domowym numerze TPSA przed sekundką.
    Przekierowanie za granicę działa poprawnie.

    Z komórkami powinno być podobnie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 20. Data: 2002-02-18 17:28:48
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Eh, a probowales?
    > U mnie nie dziala, ani z TPSA, ani z GSM. AFAIR nawet widzialem na
    stronach
    > operatorow zastrzezenia, ze za granice nie mozna.

    Hmmm... Zależy to od danej centrali i jej ustawień w TPSA. I widzimisię
    szefostwa...

    A w GSMach, to nie wiem. Na pewno zależy to od danej sieci, ale troszkę
    wierzyć mi się nie chce...

    Jaką masz sieć?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,