  • 1. Data: 2012-04-24 19:51:10
    Temat: BZWBK poprawił mi humor
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Takiego dziś smsa dostałem (nadawca to BZWBK24):

    "Panie Andrzeju, zachecamy do korzystania z konta osobistego BZWBK24
    oraz karty do konta w BZWBK. To idealny zestaw do zarzadzania wlasnym
    budzetem"

    Nie ma co, namowili mnie! Haha.
    Smutek, bo karty nie mam od daaaawna, a na "konto" logowalem sie
    ostatnio 100 lat temu. Ale fajna maja argumentacje.

  • 2. Data: 2012-04-24 19:55:20
    Temat: Re: BZWBK poprawił mi humor
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 24 Kwi, 19:51, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > Smutek, bo karty nie mam od daaaawna, a na "konto" logowalem sie
    > ostatnio 100 lat temu. Ale fajna maja argumentacje.

    Parę razy już tu pisałem - tylko Avocado za 3 zł/mies. chyba że za 500
    zł narobisz zakupów w m-cu to wtedy free przy wpływie 1000 zł mies. na
    k-to

  • 3. Data: 2012-04-24 21:06:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.04.2012 19:55, eisenberg pisze:

    > Parę razy już tu pisałem - tylko Avocado za 3 zł/mies. chyba że za 500
    > zł narobisz zakupów w m-cu to wtedy free przy wpływie 1000 zł mies. na
    > k-to

    Ja mam tam tylko konto <30 i walutowe (glownie dawniej do walutomatu).
    Jakiekolwiek moje wieksze pieniadze to widzieli chyba rok temu. Czasem
    jak w Aliorku kolejka, to korzystam z kas w BZWBK, bo akurat sa "drzwi w
    drzwi" obok mnie. Wczesniej mialem konto24.pl i allekarte, ale jak
    wprowadzili oplaty to zmienilem. Pozniej mialem karte Payback, ale tez
    dowalili z oplatami. A ja mam alergie na placenie bankom. Trzymam to
    badziewie jeszcze tylko dlatego, ze mam tam kredyt i jest wygodniej, ale
    jak splace to znikam. Nazywanie tego "idealnym zestawem do zarzadzania
    wlasnym budzetem" powoduje u mnie taka mine ":DDDD".

  • 4. Data: 2012-04-25 00:25:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-24 19:51, neoniusz pisze:
    > Nie ma co, namowili mnie! Haha. Smutek, bo karty nie mam od daaaawna, a na
    > "konto" logowalem sie ostatnio 100 lat temu. Ale fajna maja argumentacje.

    Mnie też rozbawili tym SMS-em, bo mam poświadczenie o zamknięciu
    rachunku do karty VISA Money.pl, które zamykałem w marcu i które od
    początku kwietnia już nie istnieje. Żadnych innych rachunków tam nie
    miałem i raczej nie planuję. Trzeba będzie jeszcze wysłać im nakaz
    zaprzestania przetwarzania danych do celów marketingowych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-04-25 09:00:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 19:51:10 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > Smutek, bo karty nie mam od daaaawna, a na "konto" logowalem sie
    > ostatnio 100 lat temu. Ale fajna maja argumentacje.

    Nie zmieściło im się w SMS "... do zarzadzania wlasnym budzetem ... i
    powiększania naszych prowizji" ;)

    BTW według mnie BZWBK się do walutomatu nadawał li tylko no ale teraz już
    jest i Alior, więc można spokojnie odstrzelić, no chyba że ktoś ma jakaś
    specyficzną sytuację jak np. Ty - kredyt czy coś tam.

    --
    xbartx