  • 11. Data: 2012-04-25 16:49:25
    Temat: Re: Optima, najwyższy czas na ewakuację.
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message
    news:jn925c$jur$1@inews.gazeta.pl...
    > To sie wyzarli ;p Mam pytanko do zorientowanych: czy jesli
    > wczoraj na koncie oszczednosciowym w BGZ opt. mialem
    > zero, a dzis mam 40k, to owo 40k bedzie oprocentowane
    > na 6,5% czy na 5,8%?

    I juz wiem: "nowe srodki", to wszystkie, ktore pojawily sie
    po 5 kwietnia na danym profilu uzytkownika. Czyli jesli
    ktos mial dzis lokaty na sume X i przesunal czesc tej sumy
    na konto oszczednosciowe, a reszte przelal gdzies indziej,
    to bedzie mial na oszczednosciowym tylko 5,8%.

  • 12. Data: 2012-04-25 16:59:43
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Lokata zerwana
    Wypowiedzenie umowy prowadzenia rachunku wysłane pocztą wewnętrzną zgodnie z
    instrukcją infolinii. Nie chcę ryzykować, że za 5 lat przyślą mi rachunek za
    prowadzenie konta

  • 13. Data: 2012-04-25 18:02:39
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Lokata zerwana

    No... OK

    > Wypowiedzenie umowy prowadzenia rachunku wysłane pocztą wewnętrzną zgodnie
    > instrukcją infolinii.

    IMO niepotrzebnie
    5,8 avista chyba nikt na razie nie daje ;)

  • 14. Data: 2012-04-26 07:44:15
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    wiatrak pisze:
    > Z przyjemnością informujemy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty
    > Jednodniowej
    > wyniesie 6% od dnia 1-go maja 2012

    "Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu
    transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było
    jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to
    przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy
    za tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce."

    Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

  • 15. Data: 2012-04-26 08:46:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 14:59:43 +0000, napisał(a):

    > Lokata zerwana
    > Wypowiedzenie umowy prowadzenia rachunku wysłane pocztą wewnętrzną
    > zgodnie z instrukcją infolinii. Nie chcę ryzykować, że za 5 lat przyślą
    > mi rachunek za prowadzenie konta

    KOw BGŻO jest na razie najlepiej oprocentowane na rynku i do tego z
    nieograniczoną ilością wypłat czyli idealnie na bieżące wydatki i do tego
    w pełni darmowe. Po co to zamykać?

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2012-04-26 09:25:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-26, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

    > KOw BGŻO jest na razie najlepiej oprocentowane na rynku i do tego z
    > nieograniczoną ilością wypłat czyli idealnie na bieżące wydatki i do tego
    > w pełni darmowe. Po co to zamykać?

    Dokładnie. Jest też idealne do przelewów z karty. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2012-04-26 09:34:23
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Dokładnie. Jest też idealne do przelewów z karty. :)

    Podwiazales r-k KK do Optimy ? :)

  • 18. Data: 2012-04-26 10:11:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-26, Waldek <j...@t...mam> wrote:

    [...]

    > Podwiazales r-k KK do Optimy ? :)

    Nie. U mnie to w drugą stronę działa. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2012-04-26 10:13:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.04.2012 10:11, Wojciech Bancer pisze:
    > [...]
    >
    > Nie. U mnie to w drugą stronę działa. :)

    Wiesz o czyms, o czym my nie wiemy? ;)

  • 20. Data: 2012-04-26 10:20:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-26, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > Wiesz o czyms, o czym my nie wiemy? ;)

    Nie. Mechanizm ten sam co w zamkniętym mTransferze, o którym
    tu i tam było głośno jakiś czas temu. Ameryki nie odkryłem po
    prostu jest bank w którym to jeszcze działa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl