  • 21. Data: 2012-04-26 10:31:20
    Temat: Re: Optima, najwyższy czas na ewakuację.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.04.2012 10:20, Wojciech Bancer pisze:

    > Nie. Mechanizm ten sam co w zamkniętym mTransferze, o którym
    > tu i tam było głośno jakiś czas temu. Ameryki nie odkryłem po
    > prostu jest bank w którym to jeszcze działa.

    No nie gaaaadaj, ze tego dalej nie zalepili...

  • 22. Data: 2012-04-26 10:36:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-26, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > No nie gaaaadaj, ze tego dalej nie zalepili...

    Wczoraj jeszcze działało. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2012-04-26 10:43:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 10:36:41 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Wczoraj jeszcze działało. :)

    I może na tym zakończmy wątek, to jeszcze podziała.

    AK

  • 24. Data: 2012-04-26 10:52:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 10:43:57 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > I może na tym zakończmy wątek, to jeszcze podziała.

    Swoją drogą ciekawe czy jest jakaś, załóżmy przykładowo, zamknięta grupa
    bankowych hakerów, którzy wyszukują luki i z nich korzystają lub
    ewentualnie dzielą się wiedzą z innymi - bo widać że popyt jest ;)

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2012-04-26 22:59:17
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Swoją drogą ciekawe czy jest jakaś, załóżmy przykładowo, zamknięta grupa

    Ale to nie zadna "wiedza tajemna"
    i na grupie tyz bylo ;)

    Pozdro

  • 26. Data: 2012-05-04 19:11:44
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    wiatrak pisze:
    > Z przyjemnością informujemy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty
    > Jednodniowej
    > wyniesie 6% od dnia 1-go maja 2012

    I tu jest pies pogrzebany. Moje dawno-optymalne lokaty po 1044,91 dają teraz
    po 13 gr. netto dziennie. A to nieco mniej niż ta kwota na 5,8. Nie ma
    wyjścia, trzeba się z jednodniowymi pożegnać.