  • 11. Data: 2003-03-12 12:23:00
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemek Wrzesinski wrote:
    > O tym, ze WBK (jeszcze wtedy) chce przeniesc sie z Poznania do Wawy
    > juz mowi sie od 5 czy 6 lat - jak na razie im sie nie udalo ;-)
    > Ostatnim razem plotka glosila, ze beda w tym nowym budynku na
    > miejscu Orbisu, Krolewska/Marszalkowska.

    Ale pozniej przyszlo polaczenie z BZ i umowa prywatyzyacyjna - w
    ktorej bylo, ze siedziba nowego banku ma byc we Wroclawiu i podmiotem
    przejmujacym ma bc BZ

  • 12. Data: 2003-03-12 13:15:01
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:b4n8oh$g95$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ale pozniej przyszlo polaczenie z BZ i umowa prywatyzyacyjna - w
    > ktorej bylo, ze siedziba nowego banku ma byc we Wroclawiu i podmiotem
    > przejmujacym ma bc BZ

    Owszem, ale jesienia zeszlego roku byla juz mowa (po raz kolejny) o
    przenosinach fizycznie do Wawy, prawnie mogl sobie zostac we Wroclawiu. Do
    tej pory zreszta czesc waznych departamentow jest w Poznaniu a nie we
    Wroclawiu. Podobna sytuacja jest na przyklad z LG. Wiekszosc departamentow
    operacyjnych jest w Wawie.

    Przemek

  • 13. Data: 2003-03-12 13:17:34
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:187b.00000110.3e6f1eb6@newsgate.onet.pl,
    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > w sumie mu sie nie dziwie, multi przeciez sie chyba chwalil, ze spadlo
    > przecietnie o jeden procent

    Przecietnie nie oznacza ze kazdemu tak samo ;-P

    Przemek

  • 14. Data: 2003-03-12 13:58:35
    Od: t...@p...onet.pl

    >Dzisiaj zmienilo sie oprocentowanie mojego kredytu z 11,25% na 10,95%.

    A jak sugerowałem, że oprocentowanie długoletnich kredytów mieszkaniowych
    powinno byc oparte o stawki rynku miedzybankowego, to bardzo wiele osób miało
    całkowicie odmienne zdanie. Ku ich rozwadze, powtórzę po raz któryś. Mam
    kredycik w KB oprocentowany w wysokości WIBOR3M+1% = 7,30%. Wibor3M jest juz
    poniżej 6,20% i pewno od kwietnia oprocentowanie bedzie niższe niż 7,20%.
    Pozdrowienia Tensor1.
    PS1. Podobna sytuacja wystepuje, gdy ktoś ma kredyt w nielubianym na tej liście
    (tak jak KB) PKOBP i pewno jeszcze innym banku marmurkowym.
    PS2. Dla terażniejszych i przyszłych krytyków: To że nudzę i jestem
    pracownikiem KB, to juz wiem.

  • 15. Data: 2003-03-12 14:11:15
    Od: t...@p...onet.pl

    > P.S. A slyszaeliscie, ze BZ WBK chce przeniesc siedzibe z Wroclawia do
    > Wawy??? (plany)

    Amra, tak jak ja nudzę mówiąc ciągle o tym samym, to Ty masz wspaniały dar
    przeskakiwania z wątku na wątek w tym samym wątku. Fajnie jest. Tensor1.

  • 16. Data: 2003-03-12 14:11:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1368420.htm

  • 17. Data: 2003-03-12 14:26:47
    Od: t...@p...onet.pl

    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1368420.htm

    Pożyjemy, zobaczymy. A co powiesz o tej niewielkiej róznicy 10,95% - 7,30% =
    3,65%. Moze sie mylę, ale ty też chyba byłeś zwolennikiem Multiplanów.
    Z serdecznymi pozdrowieniami Tensor1.

  • 18. Data: 2003-03-12 14:49:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Pożyjemy, zobaczymy. A co powiesz o tej niewielkiej róznicy 10,95%
    > - 7,30% = 3,65%. Moze sie mylę, ale ty też chyba byłeś zwolennikiem
    > Multiplanów.

    Nie wiem co moge powiedziec :) Sa na ich stronie jakies kalkulatory -
    mozna policzyc: http://www.multiplan.com.pl/

    P.S. Zwolennikiem Multiplanow to moze i jestem (ze wzgledu na
    skopiowany pomysl z innych rynkow), takiego oprocentowania juz mniej
    :) Skoro sa kokurencyjni w kredytach w koncie - mogliby byc takze w
    hipotecznych. Byc moze jest to celowe zagranie.

  • 19. Data: 2003-03-12 15:17:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > Nie wiem co moge powiedziec :) Sa na ich stronie jakies kalkulatory -
    > mozna policzyc: http://www.multiplan.com.pl/

    Kalkulatory są, a jakże. Co więcej, co chwila miga oprocentowanie 6,95%. Tylko
    kto je dostał. Może sie pochwali, to uwierzę. Tensor1

  • 20. Data: 2003-03-12 15:27:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Nie wiem co moge powiedziec :) Sa na ich stronie jakies kalkulatory -
    > mozna policzyc: http://www.multiplan.com.pl/

    Hmmm.... z tego co wiem, to obecnie jest 8,95% (pomijam 6,95% przy 70% wkladu),
    wiec różnica jest 1,65% (to i tak duza różniaca). Nie wiem dlaczego autor watku
    pisze o 10,95%, bo sam pisze ze ma konto aqua. Dla aqua z tego co pamietam, jest
    %% min. Nadto %% przy zmianach obnizane bylo dla _wszystkich_.
    Dla mnie autor watku nie jest wiarygodny, chociazby z powodow wskazanych juz
    powyzej...