  • 31. Data: 2003-03-14 08:16:58
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:187b.0000060e.3e709012@newsgate.onet.pl...

> [...]
    wziąć
    > kredyt. Osoby te, każdą negatywną informację na temat ich Ulubieńca
    traktują
    > jako bezpośredni atak na nich. Najbardziej dziwne jest to, że jeżeli jakiś
    > (dowolny) produkt pochodzi z ich banku, to musi być najlepszy i każda
    krytyka
    > powoduje reakcje w rodzaju: jesteś pracownikiem konkurencji, jesteś
    > niewiarygodny, powtarzasz się, kłamiesz, itp. (Doświadczyłem i doświadczam
    tego
    > samego, ponieważ uważam, że jeden z produktów innego banku jest bardzo

    LOL!
    Biedaku, a może Ty masz po prostu psychikę ofiary i inni to natychmiast
    wyczuwają i nie dają Ci żyć?
    ;-) Just kidding...
    Jestem tu dość nowy, napisałem o tym, że Multi nie chciał mi uruchomić linii
    kredytowej bo im się coś w systemie pochrzaniło i jakoś nikt mnie nie napadł
    i ze skóry nie odarł.
    Ale poprawię się. Już mam linię, Pan Dyrektor z Multi (pozdrawiam)
    przeczytał moje lamenty na grupie i przysłał email z przeprosinami a Panie
    Dysponentki były bardzo miłe i też przeprosiły.
    Multi to naprawdę fajny bank. Howgh.
    A w Kredytbanku jeszcze nie byłem ale może zajrzę żeby sobie porównać? Dają
    tam KK rozliczane przez EUR? Bo może bym się skusił?

    Pozdrawiam pokojowo,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 32. Data: 2003-03-14 09:27:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > przeczytał moje lamenty na grupie i przysłał email z przeprosinami a Panie
    > Dysponentki były bardzo miłe i też przeprosiły.

    O, kurde. To moze ja o cos poprosze p. Dyrektora z Multi? ;)
    Czy Multi nie moze troszke elastyczniej podejsc do wydania KK?
    Podobno nie da rady obnizyc granicy 1700/mies do 1500/mies ani przy pomocy
    zalozenia Aquariusa, ani zalozenia wiekszej lokaty, ani pokazania zestawien
    z poprzedniej karty (gwoli scislosci ta poprzednia, tylko "charge")

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 33. Data: 2003-03-14 09:49:47
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

    > O, kurde. To moze ja o cos poprosze p. Dyrektora z Multi? ;)

    Ja o nic nie prosilem emailem, sami napisali. Nie wiem gdzie masz swoj
    oddzial, zadzwon i popros o email albo napisz na
    i...@b...com.pl jesli wiesz jak sie nazywa Twoj konsultant
    albo dyrektor oddzialu.
    Mnie sie podobalo, ze dostalem email z wyjasnieniami dotyczacymi sprawy
    opisanej na grupie dyskusyjnej, w Pekao na odpowiedz na moj email czekalem
    kilka tygodni.

    Pozdrawiam,

  • 34. Data: 2003-03-14 11:33:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja o nic nie prosilem emailem, sami napisali. Nie wiem gdzie masz swoj
    > oddzial, zadzwon i popros o email albo napisz na
> [...]

    Ja bylem w jednym z oddzialow

    > Mnie sie podobalo, ze dostalem email z wyjasnieniami dotyczacymi sprawy
    > opisanej na grupie dyskusyjnej, w Pekao na odpowiedz na moj email czekalem
    > kilka tygodni.

    A mnie by sie podobalo, gdyby byli troche elastyczni ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl