  • 1. Data: 2003-03-11 18:39:51
    Temat: Belkowizna po raz kolejny
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Mam lokate w mBanku zalozona przed pamietnym listopadem 2001. Chce zerwac
    lokate i przeniesc kase do SFI.Czy mi sie wydaje,czy zrywajac lokate kaza
    mi zaplacic belkowe wstecz?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 2. Data: 2003-03-12 08:14:50
    Temat: Re: Belkowizna po raz kolejny
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow"
    > Czy mi sie wydaje,czy zrywajac lokate kaza mi zaplacic belkowe wstecz?

    dobrze ci sie wydaje - wszystkie odsetki naliczone od 1 marca 2002 zostaną
    ci obelkowane (odsetki od środków do konca lutego są wolne od tego)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-12 15:22:07
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    > dobrze ci sie wydaje - wszystkie odsetki naliczone od 1 marca 2002 zostaną
    > ci obelkowane (odsetki od środków do konca lutego są wolne od tego)

    Hm.Teraz dopiero widze jaki blad popelnilem klikajac w umowie 60 miesiecy:(
    W takim razie lokata antybelkowa w moim przypadku nie miala sensu :(

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 4. Data: 2003-03-12 15:29:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow"
    > Hm.Teraz dopiero widze jaki blad popelnilem klikajac w umowie 60
    miesiecy:(
    > W takim razie lokata antybelkowa w moim przypadku nie miala sensu :(

    większość tych lokat nie miała sensu - owczy pęd zadziałał.
    Ponadto wiele bankow wykorzystuje teraz tych, ktorzy takie lokaty
    otworzyli - bezkarnie moze im obnizyc oprocentowanie
    *** blad ***