  • 21. Data: 2003-03-12 22:39:58
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: w...@p...onet.pl

    > Hmmm.... z tego co wiem, to obecnie jest 8,95% (pomijam 6,95% przy 70%
    wkladu),
    > wiec różnica jest 1,65% (to i tak duza różniaca). Nie wiem dlaczego autor
    watku
    > pisze o 10,95%, bo sam pisze ze ma konto aqua. Dla aqua z tego co pamietam,
    jest
    > %% min. Nadto %% przy zmianach obnizane bylo dla _wszystkich_.
    > Dla mnie autor watku nie jest wiarygodny, chociazby z powodow wskazanych juz
    > powyzej...

    Sorki, dlaczego mam takie oprocentowanie to sam nie wiem, pytanie raczej
    powinno byc skierowane do banku.
    Fakt jest faktem, iz mam takie oprocentowanie. Wszystkich urazonych tym faktem
    niniejszym przepraszam i obiecuje nie zawracac wiecej Wam waszych madrych glow.
    W koncu Wy jako doswiadczeni dyskutanci na pewno wiecie lepiej jakie
    oprocentoanie przynaje bank. Posiadacz kredytu na pewno sie myli.
    Zreszta widze, ze jestem niewiarygodny bo nigdy wczesniej sie tutaj nie
    wypowiadalem. Taaaaaa, jakby wszyscy ludzi czytajacy te liste pisanie maili to
    dopiero byloby wesolo.
    A dla niedowiarkow proponuje samemu otworzyc kredyt w zlotowkach w PLN w Multi
    i wtedy mozemy podyskutowac.

    pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za to, ze sie wogole odezwalem (pewnie w
    tak zwanym miedzyczasie zmienila sie definicja list dyskusyjnych)
    Wojtek

  • 22. Data: 2003-03-12 22:51:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał

    > Sorki, dlaczego mam takie oprocentowanie to sam nie wiem, pytanie raczej
    > powinno byc skierowane do banku.

    To moze zapytaj w banku co ???

  • 23. Data: 2003-03-12 22:55:19
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za to, ze sie wogole odezwalem (pewnie w
    > tak zwanym miedzyczasie zmienila sie definicja list dyskusyjnych)

    A kogo obchodzą listy dyskusyjne[1]? To są _GRUPY_ dyskusyjne.

    [1] Oczywiście nie w sensie stricte.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2003-03-12 23:00:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Sorki, dlaczego mam takie oprocentowanie to sam nie wiem, pytanie
    > raczej powinno byc skierowane do banku.

    No to zapytaj w banku.

> [...]
    >
    > pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za to, ze sie wogole odezwalem
    > (pewnie w tak zwanym miedzyczasie zmienila sie definicja list

    Wielkie ROTFL LOL i co tam jeszcze ;)
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-03-13 14:05:06
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    (pewnie  w
    > tak zwanym miedzyczasie zmienila sie definicja list dyskusyjnych)

    Wojtku rozumiem bardzo dobrze Twoje rozgoryczenie. Niestety na tej liście jest
    pewna grupa osób, które sa gorącymi fanami banku (myślę tutaj o BRE a właściwie
    o jego częściach: mBank, Multi), w którym miałeś wątpliwą przyjemność wziąć
    kredyt. Osoby te, każdą negatywną informację na temat ich Ulubieńca traktują
    jako bezpośredni atak na nich. Najbardziej dziwne jest to, że jeżeli jakiś
    (dowolny) produkt pochodzi z ich banku, to musi być najlepszy i każda krytyka
    powoduje reakcje w rodzaju: jesteś pracownikiem konkurencji, jesteś
    niewiarygodny, powtarzasz się, kłamiesz, itp. (Doświadczyłem i doświadczam tego
    samego, ponieważ uważam, że jeden z produktów innego banku jest bardzo
    atrakcyjny).

    Część osób z tej grupy jest bez wątpienia finansowo zainteresowana pisaniem
    takich opinii, zaś pozostała robi to trochę dla "sportu" a trochę przez
    przekorę. Czasami jest to nawet sympatyczne (mówię o tych ostatnich) i wnosi
    pewne ożywienie na grupie. Ja osobiście szczególnie cenie sobie uwagi kolegi
    Amra, z którym miałem przyjemność juz kilka razy ostro polemizować. Z całą
    pewnością wiem jednak, że "Jemu za to nie płacą". Co do tych pierwszych, to
    należy ich traktować jak powietrze ale w żadnym wypadku nie poddawać się.
    Pisze to nie tylko do Ciebie ale i do innych osób, które zechcą podzielić się
    negatywnymi doświadczeniami z tego banku. No cóż taka jest nasza rzeczywistość.
    Z serdecznymi pozdrowieniami i zachętą do dalszej dyskusji na łamach tej grupy
    Tensor1.
    PS. Korzystając z okazji zachęcam do krytyki Banku, którego jestem (według
    opinii wiadomych osób) pracownikiem.

  • 26. Data: 2003-03-13 14:18:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    tego
    > samego, ponieważ uważam, że jeden z produktów innego banku jest bardzo

    Ty jakieś kompleksy masz ;-)))

> [...]
    > Tensor1.
    > PS. Korzystając z okazji zachęcam do krytyki Banku, którego jestem (według

    Ogólnie uśmiałem się jak mops! I za to Ci jestem wdzięczny :-))))))
    Co do MultiPlanu - wykazałem Ci już kilka razy MERYTORYCZNIE, że jest równie
    atrakcyjny co kredyt w KB - ale Ciebie nie interesują argumenty, ale jakaś
    wieczna krucjata :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 27. Data: 2003-03-13 14:23:20
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]

> [...]
    > Tensor1.
    > PS. Korzystając z okazji zachęcam do krytyki Banku, którego jestem (według

    Trochę przegiąłeś z tą opinią. Zwłaszcza z owym "finansowym
    zainteresowaniem"
    KJ

  • 28. Data: 2003-03-13 14:32:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Wojtku rozumiem bardzo dobrze Twoje rozgoryczenie.
    /ciach/

    LOL - Tensor przekroczyłeś granice śmieszności.
    No i pojawiły się "ofiary" i "męczennicy" grupy - ROTFL !
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-03-13 17:03:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 12 Mar 2003 12:48:00 +0100, w
    <1...@n...onet.pl>, s...@p...onet.pl
    napisał(-a):

    > a to cos takiego niespotykanego, ze powtarzaja sie adres IP? dynamiczne adresy,
    > kawiarenki internetowe itd

    215-moc-3.acn.waw.pl -- kawiarenka w mieszkaniu w wawie? :D

  • 30. Data: 2003-03-13 22:52:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > LOL - Tensor przekroczyłeś granice śmieszności.
    > No i pojawiły się "ofiary" i "męczennicy" grupy - ROTFL !

    Ciiicho! O mnie dobrze napisal :)
    Tensor to Tensor - sami przyznajcie, ze zrobilo sie ciekawiej, a i
    dyskusje sa fajniejsze.
    Juz daawno nie siegalem do przeroznych zrodel - a przy Tensorze
    musialem latac po przeroznych stronach, zeby udowadniac swoje tezy.