  • 1. Data: 2003-03-11 17:37:46
    Temat: Zakupy za graniaca?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Mam powazny dylemat. Musze zakupic za granica w Euro pewna rzecz
    (wartosci okolo 800 euro). Mam dwie mozliwosci- albo za posrednictwem
    mbanku i ichniej karty virtualnej (zamiana euro->usd->pln), albo
    poprzez eurotransfer pko bp- oplata z gory 45 pln i po kursie banku
    rozliczana transakcja- czy ktos wie co sie bardziej oplaca- nie chce
    sie wpakowac niepotrzebnie w klopoty :-)

    Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi, najlepiej ludzi ktorzy juz
    dokonywali takich transakcji. Gdzie mozna znalesc kurs zamiany euro na
    usd proponowany przez Visa?

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Przemyslaw Kempinski