  • 11. Data: 2009-02-27 09:23:57
    Temat: Re: Opłata za kody autoryzacji
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Czy możesz powiedzieć, w której zakładce portalu jest informacja na temat
    > autoryzacji przelewów sms'ami?

    siur, po zalogowaniu wybierz menu bezpieczenstwo u gory i potem po lewej
    stronie pierwsza opcja od góry : "Zarządzanie autoryzacją w serwisie
    PekaoInternet"

  • 12. Data: 2009-02-27 09:57:45
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał

    > siur, po zalogowaniu wybierz menu bezpieczenstwo u gory i potem po lewej
    > stronie pierwsza opcja od góry : "Zarządzanie autoryzacją w serwisie
    > PekaoInternet"

    Pacz Pan, a wydawało mi się, że zwiedziłem wszystkie zakamarki tego portalu
    ;-)
    Dzięki wielkie :)
    I małe pytanko - od dawna to istnieje? Ja z P24 korzystam sporadycznie, 2-3
    w miesiącu i pewnie dlatego przegapiłem. Bo korespondencji papierowej w tej
    kwestii na pewno nie otrzymałem.

  • 13. Data: 2009-02-27 10:03:30
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    3
    > w miesiącu i pewnie dlatego przegapiłem. Bo korespondencji papierowej w

    papieru z pekao od paru lat tez nie widzialem, korzystam z pekao24 bo mam
    dostep do konta ojca, swoje zamknalem tam dawno temu .wydaje mi sie ze kilka
    miesiecy temu od razu po zalogowaniu a przed wejściem na konto wywalało
    informacje o kodach SMS (tak jak te różne reklamy i promocje się pokazują).
    moze dlatego duzo osob zamknelo komunikat nie czytając go

  • 14. Data: 2009-02-27 10:12:13
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pokazują).
    > moze dlatego duzo osob zamknelo komunikat nie czytając go

    Możliwe, bo w komunikatach z banku (zachowanych na stronie) nie ma o tym
    słowa. Z kolei faktycznie wszelkie te reklamy na wstępie, tuż po
    zalogowaniu odhaczam od razu, bo to z reguły są oferty związane z
    doładowaniem albo pożyczkami. Ani jedno ani drugie mnie nie interesuje.
    I ostatnie pytanie - ile płacisz za takie smsy?

  • 15. Data: 2009-02-27 10:31:42
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > I ostatnie pytanie - ile płacisz za takie smsy?

    0,2pln/sztuka jest w toip, ale jeszcze zadnego nie uzylem :) caly czas jadne
    wa wprowadzonych wczesniej przelewach zdefiniowanych

  • 16. Data: 2009-03-04 07:17:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 10:31:42 +0000 (UTC), Seba napisał(a):
    > 0,2pln/sztuka jest w toip, ale jeszcze zadnego nie uzylem :) caly czas jadne
    > wa wprowadzonych wczesniej przelewach zdefiniowanych

    Swoją drogą, złodziejskie mają te stawki... Żałosne, że próbują zdzierać z
    klientów nawet na głupich SMSach. Tym bardziej jestem zadowolony z
    pożegnania się z Pekao po tym jak zjedli moje BPH ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944