  • 1. Data: 2009-02-26 08:17:54
    Temat: o/n w Toyota Bank
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    No to jest w realnym świecie pierwszy konkurent dla Aliora

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Toyota-Bank-uruchami
    a-lokaty-overnight-dla-klientow-indywidualnych-19136
    43.html

    Oprocentowanie o/n WIBID o/n - 0,5%

    usługa jest płatna 25 zł rocznie

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3890 (20090226) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2009-02-26 08:27:25
    Temat: Re: o/n w Toyota Bank
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Toyota-Bank-uruchami
    a-lokaty-overnight-dla-klientow-indywidualnych-19136

    Wg http://www.bankier.pl/fo/kredyty/components/elw/inde
    x.html?zakladka=wibid
    aktualnie WIBID o/n wynosi 2.610 co daje 2.11% rocznie. Troooche mało.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2009-02-26 08:38:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:go5jpd$9eo$1@news.onet.pl...

> [...]
    x.html?zakladka=wibid
    > aktualnie WIBID o/n wynosi 2.610 co daje 2.11% rocznie. Troooche mało.

    Racja, z drugiej strony średni WIBID o/n z ostatniego miesiaca to 3,8% co
    już dobrze trzyma się poziomu oprocentowania Aliora. Oprocentowanie Aliora
    jest obecnie w wysokości zawierajacej reakcję na obniżki stóp procentowych o
    1%. Został do zdyskontowania kolejny 1%.

    Oferta Toyota Bank jest gorsza niż Aliora (i do tego płatna), ale mam
    nadzieję, że jest to jakiś pierwszy krok do powszechności o/n zamiast
    oprocentowania naliczanego miesięcznie