  • 1. Data: 2009-02-25 22:06:17
    Temat: kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Hej,

    Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
    i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
    postępów. :-)

    WN

  • 2. Data: 2009-02-25 22:26:18
    Temat: Re: kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał

    > Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
    > i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
    > postępów. :-)

    Gdyby faktycznie myślał, to przeszedłby na wyciągi elektroniczne drukowane
    (w razie potrzeby) ze strony banku. Tak właśnie zrobił Raiffeisen i chwała
    mu za to.

  • 3. Data: 2009-02-25 22:50:41
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Baloo pisze:

    > Gdyby faktycznie myślał, to przeszedłby na wyciągi elektroniczne
    > drukowane (w razie potrzeby) ze strony banku. Tak właśnie zrobił
    > Raiffeisen i chwała mu za to.

    Daj im troche czasu na pewno w krotce to odkryja :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 4. Data: 2009-02-25 22:54:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    też miałem o tym wspomnieć, normalnie mnie zaskoczyli

    > Gdyby faktycznie myślał, to przeszedłby na wyciągi elektroniczne
    > drukowane (w razie potrzeby) ze strony banku. Tak właśnie zrobił
    > Raiffeisen i chwała mu za to.

    tak, a za wysyłkę min. 5 zł ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-02-25 22:56:25
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > tak, a za wysyłkę min. 5 zł ;-)

    Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)

  • 6. Data: 2009-02-25 23:10:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
    > Hej,
    >
    > Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
    > i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
    > postępów. :-)

    Durnota jest niewytępialna :-)

    Ja założyłem wiosną 99 konto w KB, i przez jakiś rok albo i więcej
    dostawałem oddzielnie wyciągi z konta i VE podpiętej do tegoż konta.
    Naturalnie operacje karciane na obu wyciągach były identyczne, no i w
    końcu ktoś odkrył, że wyciągi karciane są niepotrzebne....

    Przemek

  • 7. Data: 2009-02-25 23:12:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)

    a jak ktoś nie ma drukarki? możesz zlecić, aby bank wysłał wyciąg tak
    jak wcześniej tylko, że będzie to opcja płatna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-02-25 23:16:14
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > a jak ktoś nie ma drukarki?

    To nie będzie drukował. Albo sobie wydrukuje u kolegi ;-) Albo odbierze
    osobiście w banku.

    > możesz zlecić, aby bank wysłał wyciąg tak jak wcześniej tylko, że będzie
    > to opcja płatna

    Dlatego nie zlecam. Nic mnie tak nie wqrwia, jak codzienne koperty z
    wyciągami.

  • 9. Data: 2009-02-25 23:47:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Nawara" go4fcj$v5g$...@k...sileman

    > Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego i
    oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi
    > gratulujemy postępów. :-)

    Mnie kryzys sprzyja, bo ludzie w czasie kryzysu sięgają po rozwiązania
    rozumowe, nie zaś ,,typowe''. :) A te ostatnie, to na przykład włączone
    świetlówki wiszące tuż pod zasłoniętymi żaluzjami w środku słonecznego
    dnia -- przykład z TP SA. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-02-26 06:45:17
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Baloo pisze:
    > Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)
    zauważ, że jest jeszcze pewna grupa klientów, która nie korzysta z konta
    przez internet. Takie osoby wolą koperty, a jak mają zlecić przelew to
    idą do oddziału...