  • 1. Data: 2003-05-23 19:17:09
    Temat: Opieszałość w MBanku!
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    Hi
    Ostatnio założyłem Ekonto w MBanku, poprzez internet, aby potwierdzić
    zadzwoniłem jeszcze raz i podałem swoje dane i telefon kontaktowy, dostalem
    swoj 8 cyfrowy kod, powiedziano mi ze w ciagu 3 dni od 8-22 ktos sie ze mna
    skontaktujw w celu ustalenia kod, wiec wisailem na telefonie przez te 3 dni,
    nastepni sam zadzwonilem na info-linie i znow zamowilem rozmowe,
    poinformowano mnie ze nastepnego dnia zadzwonia do mnie w celu ustalenia
    kodow itp?
    Nikt jednak nie zadzwonil?

    Czy ktos sie spotkal z takim traktowanie w MBanku?
    Co mam zrobic olac ich czy poprostu znow zadzwonic? Chcoc spuscilem im juz
    op.... mailem bo linia byla zajeta;)

  • 2. Data: 2003-05-23 19:30:34
    Temat: Re: Opieszałość w MBanku!
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Czy ktos sie spotkal z takim traktowanie w MBanku?
    Nie - i zona i ja zakladalismy niedawno konta i ktos z obslugi dzwonil
    na drugi dzien - poniewaz my dzwonilismy wieczorem :)

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 3. Data: 2003-05-23 20:20:27
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Quazi Fazi" <Q...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czy ktos sie spotkal z takim traktowanie w MBanku?
    > Co mam zrobic olac ich czy poprostu znow zadzwonic? Chcoc spuscilem im juz

    Raczej normalka w mBanku.

  • 4. Data: 2003-05-23 20:52:09
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

  • 5. Data: 2003-05-23 21:14:54
    Od: n...@p...onet.pl

    mBank to dyskont, taka 'Biedronka' albo 'Plus'
    4 kasy, 2 kasjerki,...
    za to taniej niż w 'Realu' i 'Supersamie'
    a bułeczki równie świeże.

  • 6. Data: 2003-05-23 21:35:02
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    > a bułeczki równie świeże.

    dobrze ze chociaz bulki swieze, tylko gorzej jak kiedys ktos te bulki zje
    bez naszej wiedzy:)

  • 7. Data: 2003-05-23 21:41:54
    Od: n...@p...onet.pl

    > dobrze ze chociaz bulki swieze, tylko gorzej jak kiedys ktos te bulki zje
    > bez naszej wiedzy:)

    To Ci czym prędzej podłożą nowe, bylebyś cicho siedział ;)))

  • 8. Data: 2003-05-24 06:46:53
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    Użytkownik "Quazi Fazi" <Q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt jednak nie zadzwonil?
    >
    > Czy ktos sie spotkal z takim traktowanie w MBanku?

    osobiscie czekalem na ich telefon 2 tygodnie, musialem sie przypominac,
    pozniej jeszcze 2 dni i juz oddzwonili :)

    Pio'Trek'

  • 9. Data: 2003-05-24 11:29:34
    Od: "BORO" <t...@h...ha>

    > osobiscie czekalem na ich telefon 2 tygodnie, musialem >sie przypominac,

    Ja czekałem godzinę. I z reguły czas oczekiwania na kontak telefoniczny mogę
    mierzyć w godzinach. Może ze dwa razy oddzwonili na drugi dzień...

    Rufio

  • 10. Data: 2003-05-24 16:11:20
    Od: q...@p...onet.pl

    > Hi

    > Czy ktos sie spotkal z takim traktowanie w MBanku

    Hi
    ja juz czekam 16 dni
    jakis czas temu ich ponaglilem
    odpowiedzieli mi ze maja duzo zgloszen