  • 1. Data: 2003-05-23 17:52:37
    Temat: on line w pekao sa
    Od: "tomek" <t...@N...gazeta.pl>

    czy jest moizliwosc dokonaniea przelewu on line tzn tak aby w jednym momencie
    przelac na konto w innym miescie z oczywiscie chodzi mi o dwa oddzialy pekao

  • 2. Data: 2003-05-23 20:22:17
    Temat: Re: on line w pekao sa
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "tomek" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > czy jest moizliwosc dokonaniea przelewu on line tzn tak aby w jednym
    momencie
    > przelac na konto w innym miescie z oczywiscie chodzi mi o dwa oddzialy
    pekao

    Tak.
    pójść do okienka, wypłacić gotówkę, po czym w tym samym okienku ją wpłacić.
    Możesz od razu powiedzieć babce w okienku, że chcesz wypłacić i od razu
    wpłacić na inne konto, żeby oszczędzić jej liczenia banknotów.
    Sprawdzone wielokrotnie.

  • 3. Data: 2003-05-24 10:10:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał:
> [...]
    > Możesz od razu powiedzieć babce w okienku, że chcesz wypłacić i od razu
    > wpłacić na inne konto, żeby oszczędzić jej liczenia banknotów.

    ROTFL^2