  • 1. Data: 2003-05-23 19:20:20
    Temat: Akceptacja kart w sklepie SecondSpin.com
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Hej... mam pytanko: czy grupowicze mieli/mają jakieś kłopoty z
    akceptacją kart w sklepie https://www.secondspin.com? Ja płaciłem
    charge'ówką od PKO BP, w przyszłości zamierzam mBankową eKartą... Co
    prawda cały serwis jest kodowany w SSL 128bit, ale nie chcieli ode mnie
    kodu CVC... Potem przeglądałem status zamówienia i nie zauważyłem
    jakichś dziwnych komunikatów, otrzymałem od nich mejla o mniej-więcej
    takiej treści: "We thought you would like to know that order has been
    packaged and will be shipped on our next regular pickup (usually by the
    end of the next business day). We estimate that it will take about 1-3
    weeks for your package to be delivered. If you do not receive your order
    within 30 days, please let us know and we will begin an investigation on
    the location of your order." - czy to oznacza że płatność została
    zaakceptowana?

    NP: Visions - A tribute to Burzum

    --
    Take me...
    can't you feel the call?

  • 2. Data: 2003-05-23 20:55:49
    Temat: Re: Akceptacja kart w sklepie SecondSpin.com
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

> [...]
    Gibson> prawda cały serwis jest kodowany w SSL 128bit, ale nie chcieli ode mnie
    Gibson> kodu CVC... Potem przeglądałem status zamówienia i nie zauważyłem

    Powinni poprosić, ale nie musisz wpisywać. Z drugiej strony jeśli strona
    amehykańska to mogą olewać wymóg cvv. Z trzeciej strony jeśli maja 3d to
    mogą mieć w poważaniu cvv.

> [...]
    Gibson> within 30 days, please let us know and we will begin an investigation on
    Gibson> the location of your order." - czy to oznacza że płatność została

    A sądziłeś że wyśla przesyłkę bez opłaty? ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-05-23 21:08:30
    Od: s...@p...onet.pl

    Hej.

    Kupowałem na SecondSpin.com.
    Płaciłem VC Multi. Bez problemów.
    Myślę, że mBankowa eKarta też powinna pójść.
    Fakt, nie chcą CVV... moze to u nich mało popularne? ;-)

    Co do Twojego potwierdzenia, które dostałeś ze sklepu:
    Tak, wszystko jest ok. Przyjęli do realizacji.
    Gdy wszystko skompletują, jeszcze przyślą kolejne potwierdzenie.
    Przesyłka szła (w moim przypadku) troszke ponad tydzień, więc dość szybko (z
    racji odległości).

    Miło i profesjonalnie, żadnych problemów
    ...i taniej niż u nas, chociażby w Empiku :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł.

  • 4. Data: 2003-05-23 21:33:02
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    spooks> Gdy wszystko skompletują, jeszcze przyślą kolejne potwierdzenie.
    spooks> Przesyłka szła (w moim przypadku) troszke ponad tydzień, więc dość szybko
    (z
    spooks> racji odległości).

    spooks> Miło i profesjonalnie, żadnych problemów
    spooks> ...i taniej niż u nas, chociażby w Empiku :-)

    No, w empiku to wyjątkowo bogaci kupują - imho jeden z najdroższych tego
    rodzaju sklepów. A i wybór dyskusyjny.

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-05-23 23:27:01
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Kupowałem na SecondSpin.com.

    ja właśnie miałem premierę... :))

> [...]
    > Co do Twojego potwierdzenia, które dostałeś ze sklepu:
    > Tak, wszystko jest ok. Przyjęli do realizacji.

    też tak myślę... przecież by nie wysyłali, gdyby karta nie została
    zaakceptowana

    > Gdy wszystko skompletują, jeszcze przyślą kolejne potwierdzenie.

    to właśnie chyba takie ja dostałem... tzn. pierwsze dot. potwiedzenia
    przyjęcia zamówienia, dzień potem był drugi mejl z informacją, że już
    jest wszystko skompletowane i zapakowane i wyjeżdża od nich następnego
    dnia roboczego (czyli w ten poniedziałek...)

    > Przesyłka szła (w moim przypadku) troszke ponad tydzień, więc dość szybko (z
    > racji odległości).

    Ja kiedyś dostałem paczkę od Amazona mocno "przyśpieszoną" - miałem ją
    ponad dwa tygodnie przed deklarowanym terminem dostawy...

    > Miło i profesjonalnie, żadnych problemów
    > ...i taniej niż u nas, chociażby w Empiku :-)

    no... w Empiku to już w ogóle... nawet tam nie zachodzę... Jak już to
    MediaMarkt... a tak w ogóle to w SecondSpin kupiłem (moim zdaniem) tanio
    dwie płyty Metalliki: oryginalną garażówkę z 1987 oraz unikatowy
    japoński maxisingiel "One" :))
    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see

  • 6. Data: 2003-05-23 23:28:34
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Powinni poprosić, ale nie musisz wpisywać. Z drugiej strony jeśli strona
    > amehykańska to mogą olewać wymóg cvv. Z trzeciej strony jeśli maja 3d to
    > mogą mieć w poważaniu cvv.

    ale PKO BP chyba z kolei ma w poważaniu to hamerykańskie 3d... ;))

> [...]
    > Gibson> packaged and will be shipped on our next regular pickup (usually by the
    > Gibson> end of the next business day). We estimate that it will take about 1-3
    > Gibson> weeks for your package to be delivered. If you do not receive your
    order
    > Gibson> within 30 days, please let us know and we will begin an investigation
    on
    > Gibson> the location of your order." - czy to oznacza że płatność została
    > Gibson> zaakceptowana?
    > A sądziłeś że wyśla przesyłkę bez opłaty? ;-)

    pomarzyć można... a nuż-widelec zapomną/whatever? ;))

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 7. Data: 2003-05-25 16:19:06
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Gibson> ale PKO BP chyba z kolei ma w poważaniu to hamerykańskie 3d... ;))

    A, to bedzie placic za chargebacki ;-}}}

    --

    --w