  • 11. Data: 2003-05-27 09:52:23
    Temat: Re: Opieszałość w MBanku!
    Od: Rafal - dzinksol <d...@p...fm>

    Swojej kobiecie założyłem i tez czeakmy ok 2 tyg. Wypełniłem również
    drugi raz i tez czekamy. Hymmm

  • 12. Data: 2003-05-28 00:33:14
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    A ja zamówiłem na pojutrze (na 28.05), bo nijak nie mogę zrozumieć co
    to znaczy "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności" :-) a trzy
    kolejne próby połączenia z mLinką kończyły się sygnałem zajętości, gdy
    przechodziłem etap "w trosce /.../ nagrywamy".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2003-05-28 11:02:37
    Od: "ls" <s...@u...krakow.pl>

    Użytkownik "Quazi Fazi" <Q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hi
    > Ostatnio założyłem Ekonto w MBanku, poprzez internet,
    [...]
    > Nikt jednak nie zadzwonil?
    >
    > Czy ktos sie spotkal z takim traktowanie w MBanku?

    ja na telefon czekalem 2 dni, pozniej na umowe 15 dni
    teraz czekam na pelna aktywacje konta
    kolega, ktory tydzien pozniej zakladal konto, do tej pory czeka na telefon
    chyba sie im cos przytkalo ;)
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2003-05-28 18:31:26
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    ls wrote:

    > ja na telefon czekalem 2 dni, pozniej na umowe 15 dni
    > teraz czekam na pelna aktywacje konta
    > kolega, ktory tydzien pozniej zakladal konto, do tej pory czeka na telefon
    > chyba sie im cos przytkalo ;)

    Karty kredytowe ruszyły:-))
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm
    500 tys. rachunków w mBanku 28.05.2003
    Po 30 miesiącach działalności, liczba rachunków prowadzonych przez mBank
    przekroczyła 500 tys.

    pzdr

    Tomek