  • 31. Data: 2004-02-20 20:41:42
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    > To słabo byłeś rozwinięty widać, bo ja pamiętam więcej ;-))) Co prawda
    > jestem trochę starsza, ale nie tak dużo.

    > Glenn - jeszcze lepszy rocznik 77

    Mlodzieniaszki nie przesadzajcie z ta pamiecia ;-) Mieliscie raptem po kilka
    lat, najwyzej 10. Urban najlepsze wystepy mial miedzy 1982-1986, a zakonczyl
    dzialalnosc jako rzecznik w 1989. Cos wiec nie chce mi sie wierzyc, ze
    pamietacie te wtorki po filmie kiedy byly relacje w TV z Interpressu.
    Skadinad te konferencje to byla rewelacja - tak pieknie klamac to tylko Urban
    potrafil. Poza tym "rzad sie sie zawsze wyzywi" ;-(

    Starczy tych wspominek ;-)
    Karolew - rocznik 66.

  • 32. Data: 2004-02-20 21:06:15
    Temat: Re: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:c14obt$f6c$1@news.onet.pl...

    > Amra - dobry rocznik 79ty.

    Sorry, ale dobry to jest rocznik 80 ty.

  • 33. Data: 2004-02-21 08:37:25
    Od: t...@p...onet.pl

    No dobrze. Urban jest "cacy" a KB "be". Taka jest opinia większości
    dyskutantów. Nie chcę i nie mam zamiaru z nią dyskutować. Niech każdy
    pozostanie przy swoim. Jednak mój post dotyczył zupełnie innego tematu!!!.

    Pozdrowienia Tensor1

  • 34. Data: 2004-02-21 14:11:45
    Temat: Re: Ogromna strata wła?ciciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 21 Feb 2004 09:37:25 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >No dobrze. Urban jest "cacy" a KB "be". Taka jest opinia większości
    >dyskutantów. Nie chcę i nie mam zamiaru z nią dyskutować. Niech każdy

    Ja nie odnioslem takie wrazenia. Raczej wiekszosc jest sklonna do
    zaakceptowania slow wypowiadanych przez kogos kto jest przez wiekszosc uwazany
    za be, o ile tylko jego slowa okazuja sie prawdziwe. Jednym slowem wazniejsze
    jest co kto mowi (czy mowi prawde), niz kto to mowi i to jest rozsadne
    podejscie.

  • 35. Data: 2004-02-21 14:50:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2004 15:11:45 +0100,
    osoba podpisana: devnull <d...@n...net>
    napisała:
    > On 21 Feb 2004 09:37:25 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    [...]
> [...]
    > jest co kto mowi (czy mowi prawde), niz kto to mowi i to jest rozsadne

    No wreszcie napisałeś coś rozsądnego.
    KJ

    --
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 36. Data: 2004-02-21 15:19:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> writes:

    > A jeśli więcej niż 50 % ?

    Napisalem "nawet", co sugeruje, ze i tak jest to juz zawyzone.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 37. Data: 2004-02-21 17:26:08
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 21 Feb 2004 14:50:18 GMT, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Sat, 21 Feb 2004 15:11:45 +0100,
    >osoba podpisana: devnull <d...@n...net>
    >>
    >[...]
    >>
    >No wreszcie napisałeś coś rozsądnego.

    Niemal caly czas tak pisze, tylko niektorzy nie maja dosc rozsadku i
    obiektywizmu by to zauwazyc. :P

  • 38. Data: 2004-02-22 20:17:05
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    > Mlodzieniaszki nie przesadzajcie z ta pamiecia ;-) Mieliscie raptem po kilka
    > lat, najwyzej 10.

    Ale byliśmy nad podziw rozwinięci i rozgarnięci ;-)

  • 39. Data: 2004-02-23 06:06:25
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > Ale byliśmy nad podziw rozwinięci i rozgarnięci ;-)

    Było, minęło....
    :))))

  • 40. Data: 2004-02-23 10:01:47
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Zeus" napisał w wiadomości:

    > no co wy 79 :-) najlepszy :-))

    Takimi starymi samochodami jeździcie???

    PS. Jak to się ma do straty właściciela pakietu kontrolnego BRE?