  • 1. Data: 2004-02-19 14:56:57
    Temat: karta do placenia w internecie
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    skad miec najtaniej karte do placenia w internecie?
    Ta z inteligo nie dziala :(

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 2. Data: 2004-02-19 15:25:17
    Temat: Re: karta do placenia w internecie
    Od: "Radek Lis" <s...@p...onet.pl>

    "l.e:h" <l...@...pl> wrote

    > skad miec najtaniej karte do placenia w internecie?
    > Ta z inteligo nie dziala :(

    Musi dzialac. Daj znac, co jest nie tak, to ktos na grupie postara Ci sie
    pomóc.

    --
    Radek Lis
    http://www.steininger.republika.pl

  • 3. Data: 2004-02-19 16:38:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisal w
    wiadomosci news:lki9305ao70i4j7qojmmpu4r2t83n1jkrs@4ax.com...
    > Witam,
    >
    > skad miec najtaniej karte do placenia w internecie?
    > Ta z inteligo nie dziala :(

    Jest dosc prawdopodobne, ze tam gdzie nie dziala karta Inteligo nie dzialaja
    tez inne karty wydane w Polsce, wiec zagadnienie "skad najtaniej" sie jakby
    poszerza.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-02-19 16:48:16
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Radek Lis" <s...@p...onet.pl> skribis:

    >"l.e:h" <l...@...pl> wrote

    >Musi dzialac. Daj znac, co jest nie tak, to ktos na grupie postara Ci sie
    >pomóc.

    Probowlame zaplacic za domene w godaddy:
    There was a problem authorizing your credit. Please verify your payment
    information or use a different card.

    podobne info dostalem kiedys w directnic.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 5. Data: 2004-02-19 17:03:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radek Lis napisał:

    > Musi dzialac. Daj znac, co jest nie tak, to ktos na grupie postara Ci sie
    > pomóc.

    Nie musi. jest taki serwis joker.com gdzie kiedys placilem VE Inteligo,
    a od kiedy dostalem nowa karte zaplacic nie moge. VC Millenium poszla
    bez bolu.

    Kiedys nawet zadzwonilem w tej sprwaie do Inteligo, bo podejzewalem, ze
    czegos tam na karcie nie zdefiniowali, ale upierali sie, ze wszystko
    jest OK.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-02-19 17:31:39
    Od: Michał Rolka <m...@m...nie.dla.spamu.mrc.homeip.net>

    l.e:h wrote:

    > Probowlame zaplacic za domene w godaddy:
    > There was a problem authorizing your credit. Please verify your payment
    > information or use a different card.

    4 lutego zapłaciłem w GoDaddy za domenę kartą Inteligo.

    Michał

  • 7. Data: 2004-02-19 18:07:18
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

> [...]
    dzialaja
    > tez inne karty wydane w Polsce, wiec zagadnienie "skad najtaniej" sie

    Płaciłem polskimi embosami (np. debetowa PKO SA, KK WBK) w różnych serwisach
    w wielu krajach i NIGDY nie miałem problemu. Wyjątkiem są sklepy
    amerykańskie. które JASNO mówią, że nie akceptują kart wydanych poza USA.
    Żadnych kart.

    Olejcie te wynalazki i używajcie normalne embosowane karty.

    AS

  • 8. Data: 2004-02-19 19:24:42
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c12u4d$s4t$...@n...news.tpi.pl,
    Andrzej Stopa <a...@p...fm>:

    > Olejcie te wynalazki i używajcie normalne embosowane karty.

    Jakie wynalazki?
    Tzn. twierdzisz, ze jak potraktujesz swoja karte wypukla pilnikiem, to
    przestanie Ci dzialac przez internet? ;)

    Do OP: moze masz polskie znaki w nazwisku - to czasem stwarza problemy.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-02-19 20:43:22
    Od: "Enix" <e...@e...pl>

    > Płaciłem polskimi embosami (np. debetowa PKO SA, KK WBK) w różnych
    serwisach
    > w wielu krajach i NIGDY nie miałem problemu.

    A spróbuj zapłacić przez CCBILL.COM, mi nigdy nie działało, mam embosa, a
    nawet dwa: Kredyt Bank i Multibank, za to IBILL.COM działa. Dlaczego tak
    jest ?

    pzd. Enix

  • 10. Data: 2004-02-20 09:30:01
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

    > Jakie wynalazki?
    > Tzn. twierdzisz, ze jak potraktujesz swoja karte wypukla pilnikiem, to
    > przestanie Ci dzialac przez internet? ;)

    Twierdzę, że karty specjalizowane do płatności przez internet to zawracanie
    głowy, jeśli ktoś może mieć embosa.

    AS