  • 61. Data: 2004-02-24 15:35:01
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik " Karolew" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c1d9cv$87f$1@inews.gazeta.pl...

    > Gratulacje z tymi spiworami! Mam nadzieje ze wiesz po co ta wysylka. A
    filmow
    > oczywiscie bylo wiele przez tyle lat. Mnie utkwil "Kobieta za pultem" ;-).
    > Moja mama bardzo go lubila.

    Ach, oczywiście, że pamiętam ten serial :-) Dokładniej to to się nazywało
    "Kobieta za ladą", a w oryginale "Żena za pultem".

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 62. Data: 2004-02-24 19:54:42
    Temat: Re: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:c1dh3d$coh$1@news.onet.pl...

    > A to sie zgodze. Dziewczyny z rocznika 80go sa dobre! Ale ostatnio gustuje
    > 82 :P

    To typowe. Te roczniki to beda sie zmienialy.
    Na coraz mlodsze.
    :)))

  • 63. Data: 2004-02-25 11:06:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
    > To typowe. Te roczniki to beda sie zmienialy.
    > Na coraz mlodsze.
    > :)))

    Dobrze, ze obecny rocznik nie czytuje pbb bo mi by sie dostalo ;)

  • 64. Data: 2004-02-25 17:57:29
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:c1hvkh$9ug$1@news.onet.pl...

    > Dobrze, ze obecny rocznik nie czytuje pbb bo mi by sie dostalo ;)

    One niewiele czytaja.

    (Dla Tych, ktore jednak czytaja: "Kazda regula
    ma wyjatki." :)))) )

  • 65. Data: 2004-02-26 07:04:15
    Od: t...@p...onet.pl

    > BRE pomimo Twojej niechęci to jest dobry
    > bank, co jakoś trudno powiedziec o (Twoim ulubionym?) KB.

    KB nie jest moim ulubionym bankiem. Uważałem TYLKO i uważam, że JEDEN ich
    produkt jakim jest EKSTRALOKUM w PLN (hipoteczny kredyt mieszkaniowy) jest
    jednym z najatrakcyjniejszych na rynku. Jest to fakt bezsprzeczny ponieważ
    wynika ze skomasowania wszystkich czynników, które składają się na atrakcyjność
    tego typu kredytów. Wszystkie inne produkty KB są średnie lub wyrażnie poniżej
    średniej. Cały czas tylko taką głoszę teze. Niestety spotyka się ona często z
    wciekłością pracowników innych banków "wydelegowanych" na tą listę.

    Piętnuje także oszukańcze praktyki reklamowe dotyczące tzw. "rocznych
    promocji". Mam wreszcie wiele wątpliwości dotyczących kredytów denominowanych.
    Jak łatwo się domyśleć także te dwa tematy raczej nie podobają się
    zainteresowanym.

    Czy jestem nudny? Dla nie zainteresownych kredytami mieszkaniowymi pewnie tak,
    dla pracowników więcej niż tak (dla nich taki tensor1 jest bardzo nie pożądaną
    osobą na tej liście), zaś dla zainteresownych kredytami sądze, że nie.

    W prawdziwości powyższej tezy utwierdził mnie ten niewinny wątek. Czytając
    Gazetę Wyborczą zauważyłem notatkę dotyczącą głównego udziałowca BRE i wiedząc
    o ogromnym zainteresowaniu listy, mbankiem i Multi (praktycznie zdecydowana
    większość wątków dotyczy tych banków), postanowiłem o nim napisać. W odpowiedzi
    praktycznie nikt (oczywiście z wyjątkien Ciebie) nie podjął tematu, zaś wszyscy
    zaczęli pisac o ogromnych stratach i malwersacjach KB (odkrytych przez Urbana i
    jego pracowników).

    Ten ostatni temat jest oczywiście bardzo frapujący tylko nie w wydaniu
    urbanopodobnych. Ja jednak trochę pamiętam konferencje Urbana, kiedy bezczelnie
    kłamał plując niewinnym ludziom w oczy, którzy wtedy siedzieli w więzieniach
    lub byli torturowani przez bezpiekę. Czy taki człowiek może czasami mówić
    prawdę. Może i może. Ale minimum przyzwoitości nakazuje aby co najmniej
    ignorować takich osobników. Ja rozumiem, że wielu nie pamięta tych konferencji
    bo byli dziecmi. Są jednak starsi koledzy lub rodzice i nich się ich zapytają.
    Wtedy może zmienią zdanie.

    I na koniec. KB ogłasza 1 marca swoje wyniki. Ciekawe jest czy przepowiadana
    ogromna strata w wysokości 1,3 mld PLN jeszcze się zwiększy. Znając życie
    uważam, że tak (żaden bank przepowiadając stratę nie podaje wcześniej jej
    górnego poziomu).

    Pozdrowienia Tensor1

    PS. Nigdy nie przejawiałem niechęci do BRE ani w szczególności do mbanku.
    Bulwersowała mnie tylko ich nieprawdziwa reklama dotycząca wysokości
    oprocentowania kredytów mieszkaniowych (sławetny kalkulator).

  • 66. Data: 2004-02-26 08:54:10
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > KB nie jest moim ulubionym bankiem. Uważałem TYLKO i uważam, że JEDEN ich
    (...)
    > wciekłością pracowników innych banków "wydelegowanych" na tą listę.

    Wiem, wiem.... ;-))) Mam wrażenie że gdzieś to już słyszałem ;-)))

> [...]
    > promocji". Mam wreszcie wiele wątpliwości dotyczących kredytów denominowanych.
    > Jak łatwo się domyśleć także te dwa tematy raczej nie podobają się

    Ok. Ale to też już kiedyś słyszałem ;)
    Btw: kseń (wbk) gdzieś mówił (chyba bankowy.wp.pl), ze nie beda promowac
    kredytow denominowanych, ze wzgl. na ryzyko kursowe.

> [...]
    > osobą na tej liście), zaś dla zainteresownych kredytami sądze, że nie.

    No już nie przesadzaj. Ja nie jestem pracownikiem żadnego banku i uważam że
    jesteś osobą pożądaną. Masz duży wkład w krzewieniu wiedzy o hipotecznych ;)

> [...]
    > bo byli dziecmi. Są jednak starsi koledzy lub rodzice i nich się ich zapytają.

    Jak już pisałem - też za nim nie przepadam....

> [...]
    > uważam, że tak (żaden bank przepowiadając stratę nie podaje wcześniej jej

    Naprawde ciekaw jestem jak belgowie chcą wyprowadzić na prostą ten bank...

> [...]

    > Bulwersowała mnie tylko ich nieprawdziwa reklama dotycząca wysokości
    > oprocentowania kredytów mieszkaniowych (sławetny kalkulator).

    Zbytnio im to nie pomaga, bo akcję kredytowa maja kiepściutką. Myślę, że mB
    będzie się dalej zmieniał i koncentrował na innych produktach.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 67. Data: 2004-02-26 14:08:31
    Temat: Re: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego __BPH__
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Btw odnośnie wyników niemieckich banków:
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=4938
    535

  • 68. Data: 2004-02-26 14:42:58
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Btw odnośnie wyników niemieckich banków:
    > http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=4938
    535

    Tak sobie mysle, ze KB to calkiem niezly bank jesli spojrzy sie na glownego
    udzialowca ;)

    Pablo