  • 1. Data: 2004-02-19 21:02:46
    Temat: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: t...@p...onet.pl

    Dzisiejsza Gazeta Wyborcza pisze.

    Niemiecki Commmerzbank, właściciel pakietu kontrolnego BRE Banku (mbank, Multi
    i coś tam jeszcze) zakończył ubiegły rok gigantyczną stratą 2,32 mld Euro.

    Tensor1

  • 2. Data: 2004-02-19 21:09:44
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > Niemiecki Commmerzbank, właściciel pakietu kontrolnego BRE Banku (mbank, Multi
    > i coś tam jeszcze) zakończył ubiegły rok gigantyczną stratą 2,32 mld Euro.

    Też mi nowość ;)

    Poczytaj lepiej to:
    http://www.nie.com.pl/tekst_druk.php?id=3038

  • 3. Data: 2004-02-19 21:10:06
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    Multi
    > i coś tam jeszcze) zakończył ubiegły rok gigantyczną stratą 2,32 mld Euro.
    I jeszcze jedno. Dalej piszą o dużym prawdopodobieństwie przejęcia Commerzbanku
    przez HVB, co oznacza przejęcie przez BPH PBK, BRE.
    Tensor1
    PS. Dla dalszych informacji polecam str.23 GW (może jest na ICH stronie www,
    nie sprawdzałem).

  • 4. Data: 2004-02-19 21:14:19
    Od: t...@p...onet.pl

    Multi

    > Też mi nowość ;)
    >
    > Poczytaj lepiej to:
    > http://www.nie.com.pl/tekst_druk.php?id=3038

    Dziwię się Tobie, że czytasz tego typu szmatławiec. Ja prasy Urbana nie
    czytałem, nie czytam i nie będę czytał. Tensor1

  • 5. Data: 2004-02-19 21:21:43
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > I jeszcze jedno. Dalej piszą o dużym prawdopodobieństwie przejęcia
    Commerzbanku
    > przez HVB, co oznacza przejęcie przez BPH PBK, BRE.

    Ale się obudziłeś ;) O tym juz od roku trąbią i nic !
    ...... a i tak Commerz połączy się z DB ;)

  • 6. Data: 2004-02-19 21:22:38
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > Dziwię się Tobie, że czytasz tego typu szmatławiec. Ja prasy Urbana nie
    > czytałem, nie czytam i nie będę czytał. Tensor1

    To posłuchaj może Radia Maryja ;-)))))))))

  • 7. Data: 2004-02-19 22:03:28
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2004 22:22:38 +0100, WD napisal/a:

    > To posłuchaj może Radia Maryja ;-)))))))))
    na pewno to lepiej:))))

  • 8. Data: 2004-02-20 06:27:48
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    WD wrote:

    > To posłuchaj może Radia Maryja ;-)))))))))

    Uważasz, że to jedyna alternatywa?

    pzdrw
    PK

  • 9. Data: 2004-02-20 06:57:17
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Feb 2004 22:14:19 +0100,
    osoba podpisana: t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Multi

    > Dziwię się Tobie, że czytasz tego typu szmatławiec. Ja prasy Urbana nie
    > czytałem, nie czytam i nie będę czytał. Tensor1
    Kern czy Kaczyński też tak mówił. Dopóki okazało się, ze może na tym zarobić.
    :-P

    A poza tym jak nie czytasz i nie czytałeś to skąd wiesz, że szmatławiec ?

    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 10. Data: 2004-02-20 09:02:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A poza tym jak nie czytasz i nie czytałeś to skąd wiesz, że szmatławiec ?

    No coś Ty, Kamil! Takie rzeczy się wie! ;]

    Pozdrawiam,
    Washko