  • 1. Data: 2004-02-20 06:42:06
    Temat: Kasa mieszkaniowa Pekao SA
    Od: "Gregor" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Skonczylem zbieranie pieniedzy w kasie mieszkaniowej w Pekao SA i teraz
    chcialbym wybrac pieniadze aby kupic sobie jakies lokum do mieszkania.
    Niestety pani w banku powiedziala ze na pieniadze musze czekac i to nawet 3
    miesiace (sic). Czy ktos moze ma jakies doswiadczenia w tej kwestii i wie jak
    dlugo to potrwa i czemu az tak dlugo? Rozumiem ze do 1 mies. moze to trwac,
    ale 3 miesiace??? TO co beda mi drukowac te pieniadze???? Ciekawe czy przez
    te 3 miesiace dadza mi jakies procenty!

    Pozdr.
    Gregor

  • 2. Data: 2004-02-20 07:32:43
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa Pekao SA
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Gregor napisał:

> [...]
    > ale 3 miesiace??? TO co beda mi drukowac te pieniadze???? Ciekawe czy przez

    Zdaje sie ze 3 miesiace to zapisany ustawowo termin na udostepnienie
    srodkow przez Kasy Mieszkaniowe. Co do procentow...to obawiam sie ze jak
    to w Polsce pewnie nie ma za ten czas :-). jezeli sie myle, to niech
    mnie ktos popracwi.
    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-02-20 07:51:27
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    > ale 3 miesiace??? TO co beda mi drukowac te pieniadze???? Ciekawe czy
    przez
    > te 3 miesiace dadza mi jakies procenty!
    ja czekałem 2 miesiące
    taki bank

  • 4. Data: 2004-02-20 19:44:19
    Od: "JK" <N...@p...onet.pl>

    Witam
    Złóż podanie o przyspieszenie wypłaty, w podaniu podaj kilka ważnych
    przyczyn, dla których musisz dostać pieniądze wcześniej. Coś w stylu -
    ponoszenie duzych kosztów wynajmu mieszkania, konieczność wpłaty raty dla
    dewelopera itp
    W moim przypadku pomogło ;)
    Dyspozycja wypłaty z podaniem o przyspieszenie była złożona 2 lutego -
    pieniądze na koncie 18 lutego.

    pozdrawiam,
    bromsky

  • 5. Data: 2004-02-20 20:47:55
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    JK wrote:
    > Witam
    > Złóż podanie o przyspieszenie wypłaty,

    Potwierdzam, koniecznie napisz podanie o przyspieszenie wypłaty.

    MichalL