  • 1. Data: 2002-02-28 12:56:58
    Temat: mBank
    Od: <v...@p...gazeta.pl>

    mBank to najlepszy bank na świecie.Nie płacę za prowadzenie rachunków, za
    karty, za przelewy. za wypłaty z bankomatów.A moje problemy sa w ekspresowym
    trybie załatwiane przez przemiłych operatorów mLinii.

  • 2. Data: 2002-02-28 13:39:43
    Temat: Re: mBank
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    >A moje problemy sa w ekspresowym
    > trybie załatwiane przez przemiłych operatorów mLinii.

    Sa mili bo rozmowy sa nagrywane, a w dzisiejszych czasach o nowa prace
    trudno jak sie nie ma dobrych plecow.

  • 3. Data: 2002-02-28 14:17:02
    Od: <v...@p...gazeta.pl>

    > Sa mili bo rozmowy sa nagrywane, a w dzisiejszych czasach o nowa prace
    > trudno jak sie nie ma dobrych plecow.
    >
    > Zazdrość , zazdrość i jeszcze raz zazdrość przez Ciebie przemawia...
    Pozdrawiam V

  • 4. Data: 2002-02-28 15:50:43
    Temat: Odp: mBank
    Od: "Robert B" <r...@d...agh.edu.pl>

    Użytkownik <v...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
    ekspresowym
    > trybie załatwiane przez przemiłych operatorów mLinii.

    Ja też tak uważałem jeszcze kilka miesięcy temu. Ale teraz się obraziłem, bo
    wygrałem nagrodę i nie chcą mi jej przysłać!!! A czekam już pół roku.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2002-02-28 19:55:06
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <v...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Pozdrawiam V

    Ta także zazdroszczę... Dużo tam się zarabia, będą operatorem mLini,
    Villemko? :)))

  • 6. Data: 2002-02-28 20:08:48
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > mBank to najlepszy bank na świecie.Nie płacę za prowadzenie rachunków, za
    > karty, za przelewy. za wypłaty z bankomatów.A moje problemy sa w ekspresowym
    > trybie załatwiane przez przemiłych operatorów mLinii.

    "... mowiłam to ja Villemka, klientka drugiej klasy...." ;)))

    Pozdrawiam
    Soren