  • 1. Data: 2002-02-28 12:43:29
    Temat: [BZWBK] Przelew wewnętrzny ...
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    ... zrobiłem wczoraj późnym wieczorem. Z ror na kartę.
    I do tej pory wpłyniętego pieniążka na karcie nie widzę.
    Szkoda, że przelewy wewnętrzne nie idą online, ale można
    to zrozumieć. No ale żeby szły przez KIR... ? :-)))

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 2. Data: 2002-02-28 14:30:44
    Temat: Re: [BZWBK] Przelew wewnętrzny ...
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:a5l8qi$d2m$1@news.tpi.pl...
    > ... zrobiłem wczoraj późnym wieczorem. Z ror na kartę.
    > I do tej pory wpłyniętego pieniążka na karcie nie widzę.

    najwczesniej zobaczysz je dzisiaj po 21

    :-(

    ania

  • 3. Data: 2002-02-28 14:33:58
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Szkoda,  że przelewy wewnętrzne nie idą online, ale można
    > to zrozumieć. No ale żeby szły przez KIR... ? :-)))
    ^^^^^^^^^
    A skąd te informacje, trochę bzdurzymy no nie :))) - zadzwoń na infolinię BZWBK
    to Ci powiedzą, że .... a co się będę męczył tak naprawdę to może to poszło via
    SWIFT :))

  • 4. Data: 2002-02-28 15:41:07
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

> [...]
    > Szkoda, że przelewy wewnętrzne nie idą online, ale można
    > to zrozumieć. No ale żeby szły przez KIR... ? :-)))

    Przelewy wewnetrzne (w jednym oddziale pomiedzy dwoma rachunkami) sa online.
    Wyprobowane organoleptycznie.
    pozdrawiam
    Wookasch

  • 5. Data: 2002-02-28 15:58:41
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > ^^^^^^^^^
    > A skąd te informacje, trochę bzdurzymy no nie :))) - zadzwoń na infolinię
    BZWBK

    Jasne że bzdurzymy, nie jestem idiotą... Po prostu dziwi mnie, że przelew
    wewnętrzny może iść dłużej niż przelew zewnętrzny, korzystający z usług
    trzeciego podmiotu!

    > to Ci powiedzą, że .... a co się będę męczył tak naprawdę to może to
    poszło via
    > SWIFT :))

    Ta... do Irlandii i z powrotem... :-)

  • 6. Data: 2002-02-28 16:03:14
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> wrote in message
    > Przelewy wewnetrzne (w jednym oddziale pomiedzy dwoma rachunkami) sa
    online.

    Godz. 22.30 - przelew do mBanku - doszedł dziś ok. godz. 12
    Godz. jw - przelew wewnętrzny - jeszcze niezrealizowany.

    To jest online, ja się zapytowuję ??? Co w takim razie rozumiesz
    przez słowo "online"? Krócej niż tydzień ? :-)

    > Wyprobowane organoleptycznie.

    Tak tak, ogranoleptycznie, a jakże by inaczej :-)

  • 7. Data: 2002-02-28 22:59:19
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl> napisał

    > To jest online, ja się zapytowuję ??? Co w takim razie rozumiesz
    > przez słowo "online"? Krócej niż tydzień ? :-)

    Moja lepsza polowa ma konto w tym samym oddziale co ja. Wyslala do mnie
    przelew pewnego dnia wieczorem i ja kilkanascie minut pozniej (nie wiem ile
    dokladnie) mialem kase u siebie.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 8. Data: 2002-03-01 06:47:22
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message

    > Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:a5l8qi$d2m$1@news.tpi.pl...
    >
    > najwczesniej zobaczysz je dzisiaj po 21

    Niestety, jest tak jak mówisz... Online, phi, też mi coś ... :-)

    --
    KP

  • 9. Data: 2002-03-01 08:59:41
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Niestety, jest tak jak mówisz... Online, phi, też mi coś ... :-)

    bo to jest tak - jak nie ktorzy tutaj pisza - jesli w jednym oddziale - to
    pieniadze sa praktycznie natychmiast

    jesli chodzi o splate karty - to jesli wyslesz pieniadze wczesnie rano - to
    po 21 w tym samym dniu bede juz na koncie kk, jesli sie spoznisz - to masz
    pa na 2 dni:-)))), czyli ani wolnych srodkow na kk ani kasy na zwyklym
    koncie

    juz to z nimi przerabiam od prawie roku i nic to nie daje, trzeba to polubic
    albo zmienic bank:-(

    ania

  • 10. Data: 2002-03-01 09:03:13
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message
> [...]
    > po 21 w tym samym dniu bede juz na koncie kk, jesli sie spoznisz - to masz
    > pa na 2 dni:-)))), czyli ani wolnych srodkow na kk ani kasy na zwyklym

    Dobrze że termin spłaty mam za tydzień. Teraz puściłem testowe 20 zł :-)

    > juz to z nimi przerabiam od prawie roku i nic to nie daje, trzeba to
    polubic
    > albo zmienic bank:-(

    Kurde, w sumie to lubię ten bank :-)

    --