  • 1. Data: 2002-02-28 13:07:20
    Temat: mBank - zaczalem zakladac konto...
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Juz trzeci dzien czekam na telefon zwrotny z mBanku po moim wniosku via
    Internet o zalozenie 2 kont w mBanku... ufff...

    Czy ktos tu czasem nie pisal, ze do niego oddzwonili po 15 minutach?

    Zadzwonilem do telecentrum i pan poinformowal mnie proceduralnie, ze moj
    wniosek nie zostal jeszcze zarejstrowany, itp., itd. (duzy splyw wnioskow). Gdy
    zaczalem go troche "meczyc" to "wyznal" szczerze, ze caly proces wraz z
    wysylaniem i odsylaniem papierow moze potrwac 28 dni (chyba powiedzial
    "roboczych"). Ale kase mozna przelewac od razu oczywiscie...

    Zobaczymy co bedzie sie dzialo dalej...

    Pozdrawiam,

    Truten_1

  • 2. Data: 2002-03-01 09:33:31
    Temat: Re: mBank - zaczalem zakladac konto...
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Juz trzeci dzien czekam na telefon zwrotny z mBanku po moim wniosku
    via
    > Internet o zalozenie 2 kont w mBanku... ufff...

    Via Internet to chyba najdłuższa droga.
    Trzeba było zadzwonić, albo wysłać wydrukowaną umowę.
    Cierpliwości :).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-01 16:04:39
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > via
    >
    > Via Internet to chyba najdłuższa droga.
    > Trzeba było zadzwonić, albo wysłać wydrukowaną umowę.

    Zadzwonili dzis. Podali numery kont. Powiedzieli, zebym oddzwonil. Oddzwonilem.
    Zapytali na jaki numer maja teraz oni do mnie oddzwonic. Potwierdzilem, ze na
    komore. "Tajemniczym" glosem powiedzieli, ze bedziemy w trakcie oddzwanianej
    przez nich rozmowy nadawac hasla i "zeby sobie je przygotowal", a takze zebym
    nie "blokowal klawiatury" (chyba chodzilo im o wylaczenie telefonu). No i
    czekam juz 5 godzine... Ciekawe, czy znow bedzie pare dni. Moze licza na moje
    przelanie pieniedzy na podyktowane mi numery "moich" kont... Ja mam
    cierpliwosc, szczegolnie jezeli chodzi o moje finanse... ;-)

    Pozdrawiam,

    Truten_1

  • 4. Data: 2002-03-01 23:39:46
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Cierpliwości
    ja zakładałem konto w mbanku miesiąc bo mieli duży ruch
    możesz zawsze założyć konto w innym banku..........

  • 5. Data: 2002-03-02 08:40:45
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    Ja zalozylem w wtorek, w piatek sie sam upomnialem i dostalem numerek
    rachunku i....

> [...]
    > nie "blokowal klawiatury" (chyba chodzilo im o wylaczenie telefonu). No i
    > czekam juz 5 godzine... Ciekawe, czy znow bedzie pare dni.

    podalem numer fonu na ktory mieli oddzwonic, po kilku minutach dwoni kobieta
    i mowi ze nie moze nic "zrobic" bo ma problem z dostaniem sie na moje konto,
    ladnie przepraszala ( myslalem z enie skonczy ;)) i zebym zamowil rozmowe
    pozniej, po 2h zadzwonilem jeszcze raz i poprosilem o rozmowe po kilkunastu
    minutach zadzwonil pan zalozylem hasla i powiedzial ze papiery beda w
    poniedzialek....

  • 6. Data: 2002-03-04 08:33:38
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozniej, po 2h zadzwonilem jeszcze raz i poprosilem o rozmowe po kilkunastu
    > minutach zadzwonil pan zalozylem hasla i powiedzial ze papiery beda w

    Przypomnialem sie dzis telefonem i zaraz po kilku minutach oddzwonili i
    wszystko jest juz odblokowane (dostepy telefoniczne i internetowe). ALe jednak
    musialem zadzwonic, bo gdybym czekal, to nie wiem kiedy system "by mnie
    wyrzucil w mBanku" jako sprawa nie zalatwiona.

    Oczywiscie czekam teraz na papiery, ktore sobie ida do mnie poczta.

    Pozdrawiam,

    Truten_1