  • 1. Data: 2002-02-28 12:34:54
    Temat: BPH WAP i GPRS
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Czy komuś udało się zalogować w systemie BPH WAP korzystając z WAP w oparciu o
    GPRS. Ja za każdym razem otrzymuję "Błąd autoryzacji". "Normalny" WAP działa
    normalnie, ale jest trochę stresujący :).

    JarekB

  • 2. Data: 2002-03-06 00:35:24
    Temat: Re: BPH WAP i GPRS
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    b...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > GPRS. Ja za każdym razem otrzymuję "Błąd autoryzacji". "Normalny" WAP działa
    > normalnie, ale jest trochę stresujący :).

    Tak, bez problemu mogę korzystać z BPH WAP przez GPRS. Sluchawka Siemens ME45
    w Erze, APN erawap.

    Do autoryzacji nalezy podac numer telefonu ktory zostal wpisany do umowy o
    korzystanie z uslugi BPH WAP, a nie tan, z ktorego sie WAPuje do BPH WAP !

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 3. Data: 2002-03-06 08:24:53
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > korzystanie z uslugi BPH WAP, a nie tan, z ktorego sie WAPuje do BPH WAP !

    U mnie też już się wyjaśniło. Rozwiązanie banalnie proste.
    Przy logowaniu przez "normalny" WAP w oknie [nr tel.] domyślnie wpisywany jest
    numer telefonu w formacie 605xxxxxx, w WAP over GPRS ten format jest już inny
    48605xxxxxx i należy go poprawić "ręcznie". Do logowania używany jest format 9-
    cio cyfrowy. Wcześniej tego niestety nie zauważyłem i stąd moje problemy.

    JarekB