  • 1. Data: 2002-02-28 12:08:53
    Temat: Re: internetowe konto firmowe
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy moze Multibank?

    A napisz co chcesz...
    Z poelcanych to wlasnie Multibank, VW Bank, Inteligo (ale tu troszke
    niepewnosci obecnie - w zwiazku z oplatami i zmiana wlasciciela).
    Jest jeszcze Nordeabank, pooonoc :) ma byc mBank.

  • 2. Data: 2002-02-28 12:36:59
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Bylem w podobnej potrzebie kilka dni temu...
    Wybralem Inteligo - moze dlatego, ze prowadzenie jest (chyba na razie
    najtansze), no i pewnie dlatego, ze z konta indywidulanego jestaem
    zadowolony...
    Chcialem w mBanku, ale niestety jak mi powiedzial konsultant bedzie to
    dopiero dostepne od kwietnia

    Pozdrawiam
    Albert

  • 4. Data: 2002-02-28 15:40:10
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    czy moze Multibank?

  • 5. Data: 2002-02-28 16:49:45
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Basia
    >
    > Na Twoim miejscu skorzystałbym z Multi. Jest promocja dla kont zakładanych
    przez MultiPort i można mieć taniej. Mają też bepłatne przelewy ZUS. Reszta
    jest podobna do innych MultiKont