  • 1. Data: 2002-02-28 12:45:06
    Temat: Moze nie jestem pierwszy ale ....
    Od: Kamil jońca <k...@p...onet.pl>

    Z http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl:

    28 lutego 2002 roku mBank, zdecydował się na zmianę oprocentowania
    środków na rachunkach lokat terminowych eMAX Lokata. Jest to pierwsza
    zmiana oprocentowania eMax Lokaty od 12 listopada 2001 roku, czyli
    chwili wprowadzenia jej do oferty mBanku. Zobowiązaliśmy się wówczas
    do ....

  • 2. Data: 2002-02-28 12:55:42
    Temat: Re: Moze nie jestem pierwszy ale ....
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmiana oprocentowania eMax Lokaty od 12 listopada 2001 roku, czyli
    > chwili wprowadzenia jej do oferty mBanku. Zobowiązaliśmy się wówczas

    -no tak pozostaje teraz pytanko jak i czy to sie przelozy na oproc. kont?
    Wall

  • 3. Data: 2002-02-28 19:57:56
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > -no tak pozostaje teraz pytanko jak i czy to sie
    przelozy na oproc. kont?

    To właśnie oprocentowanie "kont" przełożyło się
    teraz na oprocentowanie emax lokaty :-))

    Sark