  • Data: 2002-01-02 20:49:30
    Temat: Odp: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kolego Dobek - pytasz o bezpieczenstwo CD, ktos ci odpowiada zebys sie nie
    > martwil bo "Utrata kontroli nad PINem ma znaczenie tylko w przypadku
    utraty
    > samej karty KK", a ty dobrze wiesz jak widac, ze oznacza to rowniez pelna
    > kontrole na ROR-em ;-))

    kolego Blad, odwiedzilem w miedzyczasie strone polecona przez ciebie, i nie
    zauwazylem jakichs wiekszych roznic w zabezpieczeniach (byc moze zrobilem to
    zbyt pobieznie). Dlatego wlasnie nie rozumiem, skad ten tytul
    najbepieczniejszego produktu??? Mialem na mysli wlasnie ta kwestie -
    chociazby z tego wzgledu, ze jak slusznie zauwazyles, nie znam sie na tym
    zbyt dobrze (o ile dobrze zrozumialem ;-)))). Pomijam tu opinie na temat
    polityki banku wobec klienta - z samych wypowiedzi na pbb mozna by zlozyc
    calkiem pokazna ksiege.

    > Sądząc jednak po ciągle żywe stronie http://www.shitibank.com/
    > to mająch podobne zdanie o tym sympatycznym banku jest więcej ;-)))

    widze, ze mam troche czytania na dzisiejsza noc ;-)))) dzieki

    dobek