eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitidirect - bezpieczenstwo › Re: citidirect - bezpieczenstwo
  • Data: 2002-01-02 21:07:43
    Temat: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Dobek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a0vob8$efp$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > CitiD jest bardzo krytkowany za niskie bezpieczenstwo.

    To jest problem całego CITI w Polsce. Miałem tam założyć konto, ale
    zrezygnowałem - właśnie ze względu na niskie bezpieczeństwo. I nie chodzi
    mi tu bynajmniej o CitiD.

    Problem tkwi w CItiCard.
    Jak mnie poinformowano w oddziale:
    1/ do CitiCard wydawany jest PIN.
    2/ CitiCard to system Maestro - czyli do zapłaty w sklepie musisz podać PIN
    3/ Za pomocą Citicard z użyciem PINu można wykonać przelewy w bankomacie i
    dokonać wypłaty :-)


    Wnioski:

    Wystarczy jeden nieuczciwy sprzedawca, a konto zostanie całkowicie
    opróżnione. Nie jest obecnie problemem skopiowanie karty i podglądnięcie
    pinu - wystarczy mała przeróbka POSu, której klient nie jest w stanie
    zauważyć.
    A bank nie uwzględnia reklamacji dokonanych z użyciem Pinu przed
    zastrzeżeniem. Czyli po pieniądzach.

    Pozdro
    AR

    PS: Z tymi zastrzeżeniami co do nieuwzględniania reklamacji z użyciem PINu
    to tak do końca nie jest. Zgodnie z prawem można taką transakcję reklamować
    i to skutecznie. Problem jest "tylko" z przeprowadzeniem dowodu. Czyli na
    dzień dzisiejszy reklamacje są w sferze science fiction.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1