  • 1. Data: 2002-02-14 11:52:02
    Temat: PKO BP i przymus zakladania konta
    Od: "<Mike>" <m...@n...pl>

    Ciekawy artykul w dzisiejszej "Wyborczej"

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=696759
    &dzial=010301

    pozdr

  • 2. Data: 2002-02-14 13:53:45
    Temat: Re: PKO BP i przymus zakladania konta
    Od: "Witek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "<Mike>" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawy artykul w dzisiejszej "Wyborczej"
    >
    > http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=696759
    &dzial=010301

    > pozdr

    Pozabieraja premie pracownikom banku, jak to nie pomoze to wywala z pracy.
    Spox, najwyzej zatrudnia nowych...
    To jest polska rzeczywistosc.

  • 3. Data: 2002-02-15 01:04:28
    Temat: Odp: PKO BP i przymus zakladania konta
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik <Mike> <m...@n...pl> napisal

    > Ciekawy artykul w dzisiejszej "Wyborczej"
    >
    > http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=696759
    &dzial=010301

    > pozdr

    Mnie najbardziej zaciekawilo cos takiego:
    "...Dlaczego mam płacić, za coś czego nie używam. Tym bardziej, że nie mam
    ani dostępu do internetu, ani zaufania do tego typu transakcji - denerwuje
    się inny pracownik banku..... " (cytat z tego artykulu).
    W sumie myslalem, ze pracownicy bankow znaja sie troche na produktach
    oferowanych klientom i maja do swojego pracodawcy zaufanie. Ale skoro nie,
    to jest to moim zdaniem jedna z lepszych antyreklam....

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 4. Data: 2002-02-15 01:28:49
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> wrote in message

> [...]
    > oferowanych klientom i maja do swojego pracodawcy zaufanie. Ale skoro nie,
    > to jest to moim zdaniem jedna z lepszych antyreklam....

    Dlatego, ze się znają to nie zakładali
    Czy jak udzielają kredytów też powinni je zaciągac ?
    Nie każdy pracownik oferuje eSuperkonto.
    Co do zaufania, to bank winien zaoferować pracownikom
    takie rachunki bezpłatnie.
    Inaczej to są argumenty dlaczego nie chce płacić 9 zł
    a nie dlaczego nie eSuperkonto.

    BAH

  • 5. Data: 2002-02-15 08:18:28
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Dlatego, ze się znają to nie zakładali

    To nie do końca prawda. Ja mam. :)

    > Co do zaufania, to bank winien zaoferować pracownikom
    > takie rachunki bezpłatnie.

    A możesz to napisać do zarządu? I do pani HP? ;)

    > Inaczej to są argumenty dlaczego nie chce płacić 9 zł
    > a nie dlaczego nie eSuperkonto.

    Pracownik.

  • 6. Data: 2002-02-15 09:36:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ani dostępu do internetu, ani zaufania do tego typu transakcji - denerwuje
    > się inny pracownik banku..... " (cytat z tego artykulu).

    No wlasnie. Moze to bylo przyczyna takich pomyslow dyrekcji. Jak mozna
    liczyc na sprawna obsluge klienta z eSuperkontem w placowce jesli zaloga
    placowki podchodzi do komputera jak do jeza?
    Realizacja "lekko" niezrecza, ale sam pomysl zeby najpierw przeszkolic
    zaloge a potem liczyc na nowych klientow wcale nieglupi.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-02-15 11:01:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co do zaufania, to bank winien zaoferować pracownikom
    > takie rachunki bezpłatnie.
    > Inaczej to są argumenty dlaczego nie chce płacić 9 zł

    Nie chca placic to raz, nie maja dostepu to dwa, zaufania to trzy
    (to wynika z wypowiedzi pracownika)
    a jak juz maja to pewnie szybkosc dzialania ich powala...