  • 1. Data: 2002-02-14 10:57:42
    Temat: Problem z numerem konta
    Od: "remg" <r...@x...pl>

    Musze wykonac przelew (z mbanku) na konto i dopiero teraz zauwazylem, ze
    numer konta ma taka postac:
    xxxxxxxx-xx-xxxxx-PLNCURR01-xx
    Co znaczy to PLNCURR01 i co mam z tym zrobic, po prostu ominac przy
    podawaniu numeru rachunku?

    remg

  • 2. Data: 2002-02-14 11:25:09
    Temat: Re: Problem z numerem konta
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    to chyba ERA?
    po prostu to wpisz jak jest

  • 3. Data: 2002-02-14 11:53:25
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > xxxxxxxx-xx-xxxxx-PLNCURR01-xx
    > Co znaczy to PLNCURR01 i co mam z tym zrobic, po prostu ominac przy
    > podawaniu numeru rachunku?

    Stawiam na BRE BANK: ) Nie możesz tego pominąć. W Bre tak oznaczają konta. A
    znaczy to że jest to rachunek prowadzony w PLN.

  • 4. Data: 2002-02-14 11:58:31
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    remg wrote:

> [...]
    > numer konta ma taka postac:
    > xxxxxxxx-xx-xxxxx-PLNCURR01-xx
    > Co znaczy to PLNCURR01 i co mam z tym zrobic, po prostu ominac przy

    A wpisać tak jak podane się nie da?

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-02-14 12:55:59
    Od: MKO <m...@w...pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 11:57:42 +0100, "remg" <r...@x...pl> wrote:

> [...]
    >numer konta ma taka postac:
    >xxxxxxxx-xx-xxxxx-PLNCURR01-xx
    >Co znaczy to PLNCURR01 i co mam z tym zrobic, po prostu ominac przy

    cze,
    tez tak mam
    przelewam z mb za gaz,
    bez problemu

    pozdr
    Mirek

  • 6. Data: 2002-02-14 14:35:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Stawiam na BRE BANK: ) A znaczy to że jest to rachunek prowadzony w PLN.

    Dokladnie tak. To jest BRE dla klientow instytucjonalnych.
    pzd

  • 7. Data: 2002-02-14 22:39:52
    Od: "ttom" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    PLNCURR możesz spokojnie ominąć, ale koniecznie podaj to 01. Podałeś krótki
    rachunek, więc w mBanku spokojnie możesz wpisać wszystko i pójdzie. Jeżeli
    nr byłby dłuższy (np. za tel. w Erze), wtedy omiń PLNCURR, albo wpisz w
    formacie xxxxxxxx-xxxxxxPLNCURR01xx...

    --
    pozdrawiam,

    Tomasz Trela