  • 1. Data: 2002-02-14 11:23:58
    Temat: mBank - zmienione dane adresowe :-((
    Od: "Piotr R-ylon" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    jakiez bylo moje zdziwienie gdy chcac wykonac dowolny przelew z ekonta na
    formularzu w polu kod i miejscowosc pojawila sie nazwa i kod nie mojej
    miejscowosci. Ot tak zostaly zmienione!!!! W czasie rozmowy telef.
    poproszono mnie bym wypelnil formularz o zmienie danych, a ja na to ze w
    umwie mam poprawne dane i tu "zatkalo" pania telef. Po chwili zmieniono
    bledne dane.

    Tak sie sklada ze owa bledna miejscowosc to wioska obok mojego miasta, wiec
    moze komus "objechal" palec na klawiaturze i tak zostalo w systemie.
    Nie chialbym jednak by w podobnie glupi sposob dotknela mnie zmiana stanu
    konta (in minus rzecz jasna).
    Pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-14 11:35:22
    Temat: Re: mBank - zmienione dane adresowe :-((
    Od: "alk" <s...@b...pl>

> [...]
    > moze komus "objechal" palec na klawiaturze i tak zostalo w systemie.
    > Nie chialbym jednak by w podobnie glupi sposob dotknela mnie zmiana stanu

    Moze komus jakis "patriotyzm lokalny" dal sie we znaki? ;-)
    Tak na serio to trzeba wszystko sprawdzac, sprawdzac i jeszcze raz
    sprawdzac!

    Pozdrawiam!
    alk