  • 1. Data: 2002-02-14 12:04:14
    Temat: Re: LGNet - 2 pytania
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    1. Poczta
    2. Jutro

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
    ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072
    http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl

  • 2. Data: 2002-02-14 12:04:45
    Temat: LGNet - 2 pytania
    Od: "Piotr Pisz" <p...@p...pl>

    Witam,
    Na glownej stronie po zalogowaniu wita mnie napis 'masz 2 nowe wiadomosci'
    jak i gdzie mam sprawdzic co to za wiadomosci??? Szukalem i jakos nic nie
    moge znalezc..
    Czy ktos wie co jaki czas z NetKombo sa przelewane odsetki na NetKonto?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 3. Data: 2002-02-14 13:30:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 13:04:45 +0100, "Piotr Pisz" <p...@p...pl>
    wrote:

> [...]
    >jak i gdzie mam sprawdzic co to za wiadomosci??? Szukalem i jakos nic nie

    W menu POCZTA po lewej.

    >Czy ktos wie co jaki czas z NetKombo sa przelewane odsetki na NetKonto?

    Pewnie w momencie kapitalizacji, a więc
    a) po pół roku
    b) w momencie zerwania
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-02-14 15:45:15
    Temat: OT: a ogolnie co powiecie o lgnet?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wlasnie jestem na drodze do otwarcia sobie tam konta
    zauwazylem ze maja dobre oprocentowanie, karte maestro(jakas
    odmiana dla mnie bo mam same visy), i utrzymanie konta nic
    nie kosztuje(przynajmniej przez pierwszy rok, kiedy karta jest
    za free).

    Czy o czyms istotnym nie wiem? Warto wyprobowac lgnet?

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 5. Data: 2002-02-14 16:09:22
    Temat: Re: OT: a ogolnie co powiecie o lgnet?
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Marcin F <m...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    > za free).

    > Czy o czyms istotnym nie wiem? Warto wyprobowac lgnet?

    Zdecydowanie tak! Zwłaszcza w połączeniu NetKonto z kartą Maestro + ROR
    Standard z kartą charge EC/MC. Oba konta są bezpłatne, kanały dostępu WWW
    i telefon działają całkiem sprawnie, LGlinka na ogół jest fachowa i _stara
    się pomóc klientowi_ (dość rzadka ostatnio cecha). Z zalet wymieniłbym
    jeszcze online'owość kanałów elektronicznych.

    Są też wady: mało bankomatów własnych, bardzo drogie wypłaty gotówki z
    bankomatów obcych (jeśli nie masz Euronetu w okolicy, a korzystasz z gotówki,
    chyba nie będziesz zadowolony z prowizji za wypłaty). Telecentrum działa
    tylko od 7:00 do 23:00 (jeśli dobrze pamiętam). No i zabezpieczenie stron
    transakcyjnych nie jest najmocniejsze (trochę na ten temat było na grupie).

    Jednak ogólnie więcej plusów niż minusów, a ponad półroczne korzystanie z
    NetKonta mogę uznać za bezproblemowe.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 6. Data: 2002-02-14 17:34:06
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Standard z kartą charge EC/MC. Oba konta są bezpłatne, kanały dostępu WWW
    > i telefon działają całkiem sprawnie, LGlinka na ogół jest fachowa i _stara
    > się pomóc klientowi_ (dość rzadka ostatnio cecha).

    A jak się dodzwonićdo tej linki? Bo za cholerę nie słyszę opcji łączącej z
    operatorem, a 0 nie działa... Akurat przed paroma minutami 3 razy pomyliłem
    się w haśle na www (tzn. pomyliłem raz, ale trzy razy się dziwiłem, że coś
    jest nie tak) i zablokowało mi dostęp do kanału, każąc zadzwonić na 0801...
    Tylko, że tam nikt poza automatem nie odbiera!... Help...

    Paweł

  • 7. Data: 2002-02-14 18:12:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 16:09:22 +0000 (UTC), w <a4gnfh$s3s$1@news.tpi.pl>,
    Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> napisał(-a):

    > Są też wady: mało bankomatów własnych, bardzo drogie wypłaty gotówki z
    > bankomatów obcych

    Co to znaczy b. drogie? Jak pamiętam to jest stała opłata.

  • 8. Data: 2002-02-14 18:32:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    0801...
    > Tylko, że tam nikt poza automatem nie odbiera!... Help...

    Na kartce jak aktywować Maestro, czy też konto masz dokładnie podaną
    kolejność co wcisnąć, a mianowicie drogi Watsonie (jak mawiał pjo) 1,2,3 w
    celu przełączenia do operatora :-))
    Powodzenia
    Grzegorz
    PS
    Czy regulamin czytasz równie dokladnie ?

  • 9. Data: 2002-02-15 09:25:42
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Na kartce jak aktywować Maestro, czy też konto masz dokładnie podaną
    > kolejność co wcisnąć, a mianowicie drogi Watsonie (jak mawiał pjo) 1,2,3 w
    > celu przełączenia do operatora :-))

    Bóg ci zapłać mości Sherlocku... Myślisz, że normalny człowiek chodzi do
    roboty trzymając po kieszeniach wszystkie karteluchy, które poprzysyłali mu
    z banków w ciągu ostatnich kilku miesięcy?... Byłoby tego dobre pół kilo
    makulatury, a kieszenie w marynarce wyglądałyby mało ciekawie... :-(

    Paweł

  • 10. Data: 2002-02-15 09:52:40
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    > On Thu, 14 Feb 2002 13:04:45 +0100, "Piotr Pisz" <p...@p...pl>
    > wrote:
    (..)

    > Pewnie w momencie kapitalizacji, a więc
    > a) po pół roku
    > b) w momencie zerwania

    a dokładniej następnego dnia po jednym z powyższych.

    Pozdrawiam.
    --
    Aleksander W. Oleszkiewicz (SQ5FLH) a...@o...net

    www.Oltex.NET - Internet, Document Management