  • 1. Data: 2002-02-14 09:43:20
    Temat: Re: MultiBank - przelewy do ZUS gratis!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > darmo, dodatkowo za darmo będzie można otrzymać w placówkach ich
    > potwierdzenie :-)

    No to widac, jakie maja podejscie do klientow - oby tak dalej!

  • 2. Data: 2002-02-15 14:07:08
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl>

    >No to widac, jakie maja podejscie do klientow - oby tak dalej!

    eee, tam, to pewnie promocja, za kilka miesiecy sie skonczy ;)

    MJ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-02-15 16:38:32
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Mariusz A. Jasinski <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > eee, tam, to pewnie promocja, za kilka miesiecy sie skonczy ;)

    Nie tyle promocja ile ukłon w stronę klientów do chwili usunięcia ułomności
    serwisu transakcynego WWW. Bardzo ładny ukłon, swoją drogą - brawo Multi ! ;)

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 4. Data: 2002-02-15 16:49:13
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Wszystko fajnie, tylko jak 10 lutego zrobiłem trzy przelewy na ZUS, to
    skasowali mnie na 6 złotych, po 2 za każdy. A teraz mówią, że za darmo, to
    może zwróciliby mi pieniądze?

  • 5. Data: 2002-02-15 16:50:36
    Od: <r...@o...pl>

    Miło to by było, gdyby to zaoferowali od początku, a nie teraz.
    RP