  • 1. Data: 2002-02-14 09:54:23
    Temat: Inteligo - komnikat
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tylko w ciągu 3 dni aż 3000 osób zdecydowało się otworzyć konto Inteligo. To
    spektakularny sukces promocji Inteligo - Władca Pierścieni. Codziennie
    wnioski o otwarcie konta składa o 50% osób więcej niż dzień wcześniej. Już
    dzisiaj można więc śmiało stwierdzić, że promocja odniosła sukces - mimo, że
    film na polskich ekranach pojawi się dopiero w najbliższy piątek - 15
    lutego.

    "Spodziewaliśmy się, że dzięki tej promocji zainteresowanie kontem Inteligo
    będzie tak duże. Z jednej strony na uczestników promocji czekają wyjątkowo
    proste zasady oraz bardzo atrakcyjne nagrody dla zwycięzców - nawet 100 000
    PLN na koncie Inteligo. A z drugiej strony, sama oferta konta Inteligo jest
    postrzegana przez klientów jako najbardziej atrakcyjna, zarówno pod względem
    wysokiego oprocentowania - 10,5% efektywnie (na dzień 13.02.2002), jak i
    szybkości oraz wygody zarządzania pieniędzmi"- powiedział Tomasz
    Kaźmierowski, członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A..

    Inteligo oczekuje, że w okresie trwania promocji konta Inteligo otworzy
    ponad 40 000 osób, głównie o średnich i wyższych dochodach, w wieku od 25 do
    40 lat.

  • 2. Data: 2002-02-14 09:58:51
    Temat: Re: Inteligo - komnikat
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    A nie napisali ilu zamknelo po wprowadzeniu nowej TOiP? :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-14 09:59:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A nie napisali ilu zamknelo po wprowadzeniu nowej TOiP? :)

    No juz nie badz taki maoskowy ;)

  • 4. Data: 2002-02-14 10:01:38
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > No juz nie badz taki maoskowy ;)

    Nie no... Jakzesz bym smial... Ja tak tylko z czystej ciekawosci :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-02-14 10:55:48
    Od: "alk" <s...@b...pl>

> [...]
    > proste zasady oraz bardzo atrakcyjne nagrody dla zwycięzców - nawet 100

    To juz wiem dlaczego zmienil sie TOiP.
    Pewnie wiekszosc funduszy poszlo na promocje i "super" ;-) nagrody
    dla smakoszy pizzy.

    Pozdrawiam!
    alk

    PS> Tak swoja droga to zastanawiam sie co teraz wymysla aby
    "ponad 40 000 osób, głównie o średnich i wyższych dochodach, w wieku od 25
    do
    40 lat" nie odeszlo do innych bankow. Moze wysokie odplatne za zamkniecie
    konta i zwrot czesci kosztow promocji? ;-)))

  • 6. Data: 2002-02-14 14:07:05
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    mimo, że
    > film na polskich ekranach pojawi się dopiero w najbliższy piątek - 15

    A mógłbyś podać skąd ten komunikat wziąłeś ?
    Z tego co ja się zorientowałem ta cała ta promocja to jedna wielka lipa.
    Nie wszystkie oddziały pizza hut biorą w tym udział, w kinach też nic na
    temat tej promocji nie wiedzą (Multikino).

    Kamil
    c...@h...pl

  • 7. Data: 2002-02-14 20:17:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wszystkie oddziały pizza hut biorą w tym udział, w kinach też nic na
    > temat tej promocji nie wiedzą (Multikino).

    Mnie ta promocja troszkę dziwi...
    Czytałem na www.inteligo.pl ten tekst o promocji chyba pięc razy i NIC nie
    wiem, o co biega...
    A teraz czytam, że podobno zasady są przejrzyste. ;)))

    I na koniec abstarhując od tematu - założyłem sobie e-konto w LUKASie...
    Hmmm... Procedura otwierana rachunku jest troszkę dziwna i nie do końca
    jasna dla klienta - różne informacje są w róznych pisamch, czasem
    dezorientujące [o odbiorze VE], brak kompletnej instrukcji... A podczas
    rozmowy aktywacyjnej czułem się mniej więcej, jak na poczcie, żadnych miłych
    słów, po prostu sucha rutyna - mówię, że otrzymałem przesyłkę i chciałbym
    aktywywać kartę, to usłyszałem rzucone od niechenia "peseeeeeel proszę"...

    Przyzwyczaiłem się już w inteligo do torszkę wyższej kultury obsługi...

    Jak przyszedłem do oddziału po kartę identyfikacyjną, to kobitka była bardzo
    zdziwiona, że mam już LUKASlinię i e-bank...

    A - o tej karcie identyfikacyjnej to w ogóle nie informują, poza
    cennikiem...

    Hmmm... Mam mieszane odczucia...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-02-15 07:55:05
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
> [...]
    bardzo
    > zdziwiona, że mam już LUKASlinię i e-bank...
    >
    > A - o tej karcie identyfikacyjnej to w ogóle nie informują, poza

    No wlasnie. Jestem na podobnym etapie otwierania Lucasa. Jak to jest z ta
    karta identyfikacyjna? Trzeba ja odebrac w oddziale? I do czego ona im
    sluzy? Do identyfikacji klienta przy wykonywaniu zlecen w placowce? Czy moze
    jeszcze do czegos?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 9. Data: 2002-02-15 09:25:41
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote in message news:a4ik8h$57c$1@news.tpi.pl...

    > Oprocentowanie tez podali oczywiscie stare :))

    No nie... Wczoraj bylo jeszcze "nowe" :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 10. Data: 2002-02-15 09:26:56