  • 1. Data: 2002-02-14 10:06:44
    Temat: Odpowiedzialność banku za transakcje podrobioną kartą
    Od: m...@i...pl (MAX)

    Cześć!

    Swego czasu widziałem tutaj dyskusję na temat odpowiedzialności banku
    za transakcje skradzioną lub podrobioną kartą. Nikt nie chciał z Was
    uwierzyć, to to bank odpowiada, zarówno przed dokonaniem zastrzeżenia
    jak i po.

    A teraz możecie sobie o tym przeczytać w dzisiejszej Rzepie

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020214/p
    rawo/prawo_a_12.html

    Ciekawi mnie tylko, który to z banków szedł w zaparte i nie chciał
    zapłacić? Przecież treść wyroku była już z góry wiadoma (sąd chyba zna
    prawo bankowe)

    Pozdrawiam
    MAX