  • 21. Data: 2002-01-11 13:53:35
    Temat: Re: KK - jaka polecacie?
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "wkg" <w...@i...pl> w wiadomości news:a1mp61$jsp$1@news.tpi.pl
    napisał(a)...

    > Jasne. W koncu to Citibank przejał Handlowy a nie na odwrot. Nazwa
    zostala,
    > bo ma ustalona renome w kontaktach z zachodnimi bankami i duzych klientow
    > Polsce.

    Ciekawe, ktory bank jest bardziej znany :-)

    > Ale to CITICORP.

    tylko member of :-)

    Pete

  • 22. Data: 2002-01-11 13:57:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Polsce. Ale to CITICORP.

    W kwestii formalnej... Od kilku lat, tj. od kiedy Travel wykupil Citi, to
    juz Citicorp nie jest :).

    Maciej

  • 23. Data: 2002-01-11 14:00:55
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Ciekawe, ktory bank jest bardziej znany :-)

    Wsrod duzych polskich klientow korporacyjnych chyba jednak Handlowy

    pzdr
    wkg

  • 24. Data: 2002-01-11 14:15:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wkg"

    > (...) Nazwa zostala, bo ma ustalona renome w kontaktach z zachodnimi
    > bankami i duzych klientow w Polsce. Ale to CITICORP.

    owszem jest znana - zerknij na http://www.shitibank.com/ ;-)))
    przekonasz się że nie tylko u nas nazwa SHITI BANK dziala
    *** blad ***

  • 25. Data: 2002-01-11 14:18:18
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > owszem jest znana - zerknij na http://www.shitibank.com/ ;-)))
    > przekonasz się że nie tylko u nas nazwa SHITI BANK dziala
    > *** blad ***

    Przeciez mowie o nazwie Handlowy, moze niezbyt dokladnie to napisalem.

    pzdr
    wkg

  • 26. Data: 2002-01-11 21:58:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 02:30:56PM +0100, wkg wrote:

    > Jasne. Sadze jednak, ze gdyby z ich rachunku kart zniknelo kilkanascie
    > tysiecy, tez nie byliby zachwyceni. Ostatnio Citi zadzonil do mnie w 30 sek
    > po przeciagnieciu karty, kasjerka byla zdumiona a ja zachwycony.

    Citi kiedys publkowalo koszty tych kart, pamietam ze do bylo cos
    strasznie duzo, kojarze nawet jakies 10% (ale nie wiem co od czego).

    Czyzby nagle ostatnio zaczelo rosnac?

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-01-11 22:03:34
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a1mqqi$c64$1@news.tpi.pl>, Pete wrote:

    >"wkg" <w...@i...pl> w wiadomości news:a1mp61$jsp$1@news.tpi.pl
    >napisał(a)...

    >zostala,
    >
    >Ciekawe, ktory bank jest bardziej znany :-)

    Zależy gdzie :) Ale tak swoją drogą chodziła kiedyś plotka, że BH jest
    pierwszą przejętą przez Citi firmą, której nazwa ocalała po przejęciu.

    >tylko member of :-)

    Nawet to nie :) member of Citigroup.
    Tych Citi jest sporo: Citigroup, Citicorp, Citibank.

    Pieta.

  • 28. Data: 2002-01-11 22:16:09
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Citi kiedys publkowalo koszty tych kart, pamietam ze do bylo cos
    >strasznie duzo, kojarze nawet jakies 10% (ale nie wiem co od czego).

    Chyba nie zlapalem o co Ci chodzi. Moze to wina zywca :)

    pzdr
    wkg

  • 29. Data: 2002-01-12 09:31:07
    Temat: Odp: KK - jaka polecacie?
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <N...@b...com> napisał w wiadomości
    > Tego banku tez juz nie ma....

    Taki bank istnieje, a dokladniej: citibank, BHW SA, sektor bankowosci
    detalicznej

    > Tego banku tez juz nie ma....

    co w takim razie oznaczaja szyldy na oddzialach dawnego handlobanku?

    dobek

  • 30. Data: 2002-01-12 09:34:20
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > Nawet to nie :) member of Citigroup.
    > Tych Citi jest sporo: Citigroup, Citicorp, Citibank.

    teraz juz nie ma citicorp, jest tylko citigroup, powstale z polaczenia
    citicorp i travellers group (chyba..). No i citibank, a member of citigroup

    dobek