  • 1. Data: 2003-10-29 20:20:53
    Temat: [Inteligo] Wyplata w POS
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Witam grupowiczow

    Zapragnalem wyplacic dzisiaj 10 pln z konta Inteligo w ekspozyturze PKO BP
    S.A. we Wroclawiu w Galerii Dominikanskiej. A wygladalo to tak ;) :

    Ja: -Dzien dobry, chcialem wyplacic 10 pln [podaje karte].
    Pan Kasjer: - Prosze do bankomatu.
    Ja: - Ale ja chcialem u Pana wyplacic, a poza tym bankomat wyplaca min. 20
    pln.
    Pan Kasjer: - Ja moge wyplacic tylko na dyspozycje ustna, a z Inteligo mozna
    tylko za pomoca karty.
    Ja: - Wiec prosze wyplacic za pomoca karty.
    Pan Kasjer: - Z Inteligo mozna wyplacac tylko z bankomatow.
    Ja: - Nie prawda, mozna takze wyplacac w oddzialach bankow.
    Pan Kasjer [podirytowan]: - Nie bedzie mnie Pan puczal, co mozna , a co nie
    mozna.
    Ja:- Prosze zadzwonic na infolinie Inteligo.
    Pan Kasjer:- Nieby jak, mam wyplacic za pomoca tej karty.
    Ja: - W terminalu POS.
    W tym momencie na scenie ukazuje sie Pani kasjerka.
    Pan Kasjer: - W POS`ie mozna electrona? Chyba tylko Classic przechodzi.
    Pani Kasjerka:- Mozna sprowbowac.
    I sprobowali [chwala im za to].
    Pani Kasjerka: - PRZESZLO!!
    Pan kasjer z niezbyt zadowolona mina wyciagnal zeszyt z napisem VISA. Wpisal
    moja transakcja i poprosil o podpis. Po wszystkich formalnosciach z
    nieukrywana satysfakcja:
    Ja: - I dalo rade.
    Pan Kasjer [ze sluszczona glowa]: - Dalo.

    Zycze wszystkim powodzenia w wyplacie swoich pieniedzy z Inteligo w
    odzialach PKO BP S.A.

    Pozdr. all , a przede wszystkim Pana i Pania Kasjerow.
    michal

  • 2. Data: 2003-10-29 20:21:57
    Temat: Re: [Inteligo] Wyplata w POS
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczow
    >
    > Zapragnalem wyplacic dzisiaj 10 pln z konta Inteligo w ekspozyturze PKO BP
    > S.A. we Wroclawiu w Galerii Dominikanskiej. A wygladalo to tak ;) :
    /ciach/

    Piekna historia ;-))) ! Coś czuję, że jutro też zapragnę wypłacić dychę w
    Galerii ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-10-29 20:26:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zapragnalem wyplacic dzisiaj 10 pln z konta Inteligo w ekspozyturze PKO BP
    > S.A. we Wroclawiu w Galerii Dominikanskiej. A wygladalo to tak ;) :

    Mnie zastanawia które placówki posiadają POSy i jaka jest to część
    wszystkich placówek PKO BP - tzn czy jest jakaś logika stawiania POSów...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-10-29 20:32:43
    Temat: Odp: [Inteligo] Wyplata w POS
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Piekna historia ;-))) ! Coś czuję, że jutro też zapragnę wypłacić dychę w
    > Galerii ;-))))

    Polecam :), moze juz beda znali procedury. Daj znac jak Ci sie udalo ;)

    pozdr.
    michal

  • 5. Data: 2003-10-29 20:38:44
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnp7pp$8po$...@n...onet.pl...
> [...]
    >
    > Mnie zastanawia które placówki posiadają POSy i jaka jest to część
    > wszystkich placówek PKO BP - tzn czy jest jakaś logika stawiania POSów...

    A nie jest tak, ze wszystkie ekspozytury i oddzialy maja, osobiscie nie
    spotkalem sie, zeby gdzies nie bylo. Chyba tylko w agencjach nie montuja.

    pozdr. michal

  • 6. Data: 2003-10-29 21:14:33
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Wed, 29 Oct 2003 21:20:53 +0100, Michał Witkowski wrote:

    >Zapragnalem wyplacic dzisiaj 10 pln z konta Inteligo w ekspozyturze PKO BP

    Na cukierki zabrakło, czy jak?

  • 7. Data: 2003-10-29 21:27:17
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    > A nie jest tak, ze wszystkie ekspozytury i oddzialy maja, osobiscie nie
    > spotkalem sie, zeby gdzies nie bylo. Chyba tylko w agencjach nie montuja.

    Nie wszytskie oddzialy maja POS-y, informacje w ktorych oddzialach
    (ekspozyturach) udzielaja konsultanci. Na stronach Inteligo nie spotkalem
    takiej informacji. Z tego co sie dowiedzialem, to w Krakowie mozna w paru
    oddzialach i jedej ekspozyturze na Rynku Głównym, ale jeszcze nie probowalem
    wypalcac, bo tam zawsze kolejki jak za miesem w 1980 :)

  • 8. Data: 2003-10-29 22:19:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
    BP

    > Na cukierki zabrakło, czy jak?

    Chciał zafundować paczkę bankowi :>

    POzdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2003-10-29 22:32:33
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    co to jest terminal POS?

  • 10. Data: 2003-10-30 23:29:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bob" <b...@o...pl> writes:

    > co to jest terminal POS?

    To jest takie urzadzenie znajdujace sie w punkcie sprzedazy (point of sale
    - bo chyba nie chodzi o podobna nazwe firmy). W banku to raczej zadnej
    sprzedazy nie uskuteczniaja jednak, wiec okreslenie jest takie sobie.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH